Tv-Digitaal.info
De tablets - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: De tablets (/showthread.php?tid=521)

Pagina's: 1 2 3 4 5


De tablets - zorro123 - 08-01-2014

Klaar voor een tablet met 2.560 x 1.600?
Samsung lanceert vier modellen

Op tabletvlak is Samsung er in geslaagd om aartsrivaal Apple danig te overtroeven. Hun vier nieuwste tablets hebben een scherm van 8,4 tot 12,2 inch, en tonen een ongezien hoge resolutie voor een mobiel toestel - meer dan de iPad Air.

De Galaxy NotePro en TabPro met 12,2 inch scherm met 16:10-beeldverhouding zijn heel gelijkaardig, maar de NotePro wordt geleverd met een pennetje en bijhorende apps.

Beide tablets tonen een resolutie van 2.560 x 1.600. Maar Samsung wil die resolutie niet enkel gebruiken voor een scherper beeld. Het is ook mogelijk om het scherm in vier delen op te delen, en zo met verschillende apps te multitasken. De tablet krijgen een eigen interface, Magazine UX genaamd, waarmee een gebruiker feeds en nieuws kan mengen tot een persoonlijk geheel.

Ook de TabPro met 10,1 en 8,4 inch scherm gebruiken dezelfde resolutie, wat vooral bij het kleinste apparaat vrij opmerkelijk is.

Samsung positioneert de vier nieuwelingen als zakelijke tablets, wat tot uiting komt in de selectie van gebundelde apps en diensten. Wie een van de tablets koopt, krijgt abonnementen op diensten als Dropbox, Evernote en Linkedin ter waarde van 700 dollar. Het is nog niet bekend of dat aanbod ook geldt voor de Benelux.

In onze regio zal Samsung van elke tablet een WiFi- en een WiFi+LTE-uitvoering uitbrengen, telkens aangedreven door een quadcore Snapdragon 800-chip. Prijzen van de TabPro 8,4 inch starten aan 389 euro, de TabPro 10,1 aan 479 euro en de TabPro 12,1 start aan 649 euro. Wil je de NotePro met z'n pennetje, dan betaal je minstens 749 euro.


RE: De tablets - master-magic - 09-01-2014

(08-01-2014, 21:57)natte schreef: we mogen niet reageren weer 6 berichten en discusies verwijderd amaai grove censuur hier

als je reageert met een reactie die er niks mee te maken heeft word die verwijderd,
lees eerst eens goed voor je vraagt of die 4G aankan,en dat andere heeft niks te maken of dat tablet is of niet,
met codecs te installeren kan je ook meer bekijken.


RE: De tablets - murdock - 09-01-2014

(08-01-2014, 21:57)natte schreef: we mogen niet reageren weer 6 berichten en discusies verwijderd amaai grove censuur hier

het is hier net een kleutertuin, ze overdrijven vind ik.

(08-01-2014, 11:41)zorro123 schreef: Klaar voor een tablet met 2.560 x 1.600?
Samsung lanceert vier modellen

Op tabletvlak is Samsung er in geslaagd om aartsrivaal Apple danig te overtroeven. Hun vier nieuwste tablets hebben een scherm van 8,4 tot 12,2 inch, en tonen een ongezien hoge resolutie voor een mobiel toestel - meer dan de iPad Air.

De Galaxy NotePro en TabPro met 12,2 inch scherm met 16:10-beeldverhouding zijn heel gelijkaardig, maar de NotePro wordt geleverd met een pennetje en bijhorende apps.

Beide tablets tonen een resolutie van 2.560 x 1.600. Maar Samsung wil die resolutie niet enkel gebruiken voor een scherper beeld. Het is ook mogelijk om het scherm in vier delen op te delen, en zo met verschillende apps te multitasken. De tablet krijgen een eigen interface, Magazine UX genaamd, waarmee een gebruiker feeds en nieuws kan mengen tot een persoonlijk geheel.

Ook de TabPro met 10,1 en 8,4 inch scherm gebruiken dezelfde resolutie, wat vooral bij het kleinste apparaat vrij opmerkelijk is.

Samsung positioneert de vier nieuwelingen als zakelijke tablets, wat tot uiting komt in de selectie van gebundelde apps en diensten. Wie een van de tablets koopt, krijgt abonnementen op diensten als Dropbox, Evernote en Linkedin ter waarde van 700 dollar. Het is nog niet bekend of dat aanbod ook geldt voor de Benelux.

In onze regio zal Samsung van elke tablet een WiFi- en een WiFi+LTE-uitvoering uitbrengen, telkens aangedreven door een quadcore Snapdragon 800-chip. Prijzen van de TabPro 8,4 inch starten aan 389 euro, de TabPro 10,1 aan 479 euro en de TabPro 12,1 start aan 649 euro. Wil je de NotePro met z'n pennetje, dan betaal je minstens 749 euro.

ik heb reeds zo een tablet met deze resolute en is een prachtig scherm, zeker als je er full hd films op kijkt. ik heb de galaxy note 10.1 2014. ik hoop allee maar wij ook een update gaan krijgen naar de andriod 4.4 kitkat want mijn tablet is nog maar gekocht vorig jaar in oktober toen de note is uit gekomen. en ik heb gelezen dit soms bij Samsung een probleem is.
het enige nadeel ik kan zeggen is hij soms probleem heeft van lag, dit vind ik spijtig voor zo een dure tablet. voor het bekijken van films gebruik ik de mx player deze heeft alles aan boord.


RE: De tablets - master-magic - 09-01-2014

(09-01-2014, 12:02)murdock schreef:
(08-01-2014, 21:57)natte schreef: we mogen niet reageren weer 6 berichten en discusies verwijderd amaai grove censuur hier

het is hier net een kleutertuin, ze overdrijven vind ik.

als hij een nieuw topic opent over iets wat er al opstaat en net onder zijn topic staat dan vraag ik mij af wat dat voor nut heeft om het te posten,
is het om het aantal posts omhoog te drijven ofzo.
of vragen stellen die niks met een tablet te maken hebben,of die 4K aankan ofzoiets,
geen enkele kan dat aan,er zijn nog geen zenders die dat aanbieden en zeker niet via internet.
en mits een codec kan je ook al veel oplossen,en 4G word door LTE opgelost in vele gevallen,en de nieuwste toestellen hebben dit normaal gezien ook aan boord als deze via sim kaart werken.
niet elke tablet heeft een Simkaart optie.
voor iemand die alles beter weet zou hij zo geen vragen mogen stellen hé Wink
en krijg al klachten over hem van andere leden ook dus ben ik zeker niet streng bezig.
ruzie willen we hier niet en dat word ook zo snel mogelijk verwijderd.
en is al paar keer gebeurd de laatste dagen.
hou het bij het topic en laat al de rest er buiten,dan zouden er meer nieuwe leden bijkomen moest het er zo niet aan toe gaan zoals nu.
mensen komen niet hier lezen om geruzie te lezen of stomme vragen te zien.


RE: De tablets - master-magic - 09-01-2014

(09-01-2014, 12:02)murdock schreef:
(08-01-2014, 11:41)zorro123 schreef: Klaar voor een tablet met 2.560 x 1.600?
Samsung lanceert vier modellen

Op tabletvlak is Samsung er in geslaagd om aartsrivaal Apple danig te overtroeven. Hun vier nieuwste tablets hebben een scherm van 8,4 tot 12,2 inch, en tonen een ongezien hoge resolutie voor een mobiel toestel - meer dan de iPad Air.

De Galaxy NotePro en TabPro met 12,2 inch scherm met 16:10-beeldverhouding zijn heel gelijkaardig, maar de NotePro wordt geleverd met een pennetje en bijhorende apps.

Beide tablets tonen een resolutie van 2.560 x 1.600. Maar Samsung wil die resolutie niet enkel gebruiken voor een scherper beeld. Het is ook mogelijk om het scherm in vier delen op te delen, en zo met verschillende apps te multitasken. De tablet krijgen een eigen interface, Magazine UX genaamd, waarmee een gebruiker feeds en nieuws kan mengen tot een persoonlijk geheel.

Ook de TabPro met 10,1 en 8,4 inch scherm gebruiken dezelfde resolutie, wat vooral bij het kleinste apparaat vrij opmerkelijk is.

Samsung positioneert de vier nieuwelingen als zakelijke tablets, wat tot uiting komt in de selectie van gebundelde apps en diensten. Wie een van de tablets koopt, krijgt abonnementen op diensten als Dropbox, Evernote en Linkedin ter waarde van 700 dollar. Het is nog niet bekend of dat aanbod ook geldt voor de Benelux.

In onze regio zal Samsung van elke tablet een WiFi- en een WiFi+LTE-uitvoering uitbrengen, telkens aangedreven door een quadcore Snapdragon 800-chip. Prijzen van de TabPro 8,4 inch starten aan 389 euro, de TabPro 10,1 aan 479 euro en de TabPro 12,1 start aan 649 euro. Wil je de NotePro met z'n pennetje, dan betaal je minstens 749 euro.

ik heb reeds zo een tablet met deze resolute en is een prachtig scherm, zeker als je er full hd films op kijkt. ik heb de galaxy note 10.1 2014. ik hoop allee maar wij ook een update gaan krijgen naar de andriod 4.4 kitkat want mijn tablet is nog maar gekocht vorig jaar in oktober toen de note is uit gekomen. en ik heb gelezen dit soms bij Samsung een probleem is.
het enige nadeel ik kan zeggen is hij soms probleem heeft van lag, dit vind ik spijtig voor zo een dure tablet. voor het bekijken van films gebruik ik de mx player deze heeft alles aan boord.

je kan je toestel ook rooten,dan kan je er een hogere versie van android opzetten,heb deze al op mijn S3 staan de 4.4,alleen nog niet aan te raden,
zitten nog veel bugs in.
en op mijn tablet heb ik nog 4.3 staan,die nieuwe versie is er nog niet voor mijn tablet,en wil die er ook nog niet op wegens die bugs.


RE: De tablets - Dimira - 09-01-2014

Persoonlijk vind ik dat sommigen het ook voor anderen moeilijk maken,want die weten gewoon niet meer waar ze met hun post terecht kunnen.


RE: De tablets - murdock - 09-01-2014

Master, ik weet niet hoe je zoiets doet dit heb ik nog gedaan. Ik zou iemand moeten vinden die dat bv mits betaling voor me doet.ook weet ik er verschillende roms zijn en welke moet je kiezen? Wat ik wel weet is je u garantie vervalt en je geen yelo meer kijken kan maar dat is niet erg. Op google plus het forum van de note 10.1 2014 is er iemand die het toestel ook gerooted heeft en kan nu 8 programmas draaien zonder het maar vastloopt.ik heb soms eens last van lag.


RE: De tablets - master-magic - 09-01-2014

(09-01-2014, 13:33)murdock schreef: Master, ik weet niet hoe je zoiets doet dit heb ik nog gedaan. Ik zou iemand moeten vinden die dat bv mits betaling voor me doet.ook weet ik er verschillende roms zijn en welke moet je kiezen? Wat ik wel weet is je u garantie vervalt en je geen yelo meer kijken kan maar dat is niet erg. Op google plus het forum van de note 10.1 2014 is er iemand die het toestel ook gerooted heeft en kan nu 8 programmas draaien zonder het maar vastloopt.ik heb soms eens last van lag.

ik heb de samsung galaxy Tab2 7.0,met een geroote versie op van cynogenmod,
draait heel goed en sluit sneller af en start sneller op dan met de versie van samsung zelf,omdat er minder ram gebruikt word in die romversie draait die tablet soepeler,maar zit nog met Android 4.3 op,
op mijn Samsung S3 draait ook die rom maar met 4.4 erop en daar zitten nog wat bugs in,
fotocamera die niet meer reageert na 1 foto trekken,
of site's die niet willen werken,
heb er ook firefox opgezet omdat chome veel problemen gaf en in firefox crasht die ook soms eens,
en dan sommige apps die niet goed werken of niet willen geinstaleerd worden.
wat dan in 4.3 wel kon allemaal.
en hoor je al zeggen,waarom ga je niet naar de vorige versie die wel goed werkte,maar dat gaat wel maar de update's die dan komen zijn dan weer die 4.4 versie.
maar zal wel goed komen zeker eens de officiele versie word uitgerold binnenkort vanaf maart.


RE: De tablets - master-magic - 09-01-2014

(09-01-2014, 13:33)Dimira schreef: Persoonlijk vind ik dat sommigen het ook voor anderen moeilijk maken,want die weten gewoon niet meer waar ze met hun post terecht kunnen.

dan kunnen ze een vraag stellen met een nieuw topic te openen,en het niet vragen in een bestaand topic dat over iets totaal anders gaat.
anders word het een onoverzichtelijk boeltje en iemand die dan iets speciaals zoekt van antwoord krijgt dan heleboel zaken die niks te maken hebben ermee en dan gaat die persoon ook niet verder lezen en is dat een mogelijk lid minder weer.
het is de bedoeling dat er meer leden komen hé,dus moeten we er samen aan werken dat het beetje on topic blijft allemaal.
want veel vragen die je in google stelt over bv telenet krijgt een link naar hier in de meeste gevallen.
en als er dan reacties tussen zitten die er niks mee te maken hebben blijven ze hier al snel weg.


RE: De tablets - Dimira - 09-01-2014

(09-01-2014, 15:40)master-magic schreef:
(09-01-2014, 13:33)Dimira schreef: Persoonlijk vind ik dat sommigen het ook voor anderen moeilijk maken,want die weten gewoon niet meer waar ze met hun post terecht kunnen.

dan kunnen ze een vraag stellen met een nieuw topic te openen,en het niet vragen in een bestaand topic dat over iets totaal anders gaat.
anders word het een onoverzichtelijk boeltje en iemand die dan iets speciaals zoekt van antwoord krijgt dan heleboel zaken die niks te maken hebben ermee en dan gaat die persoon ook niet verder lezen en is dat een mogelijk lid minder weer.
het is de bedoeling dat er meer leden komen hé,dus moeten we er samen aan werken dat het beetje on topic blijft allemaal.
want veel vragen die je in google stelt over bv telenet krijgt een link naar hier in de meeste gevallen.
en als er dan reacties tussen zitten die er niks mee te maken hebben blijven ze hier al snel weg.

Ja ik heb ook al gezien dat de zoek robot bing hier ook al aanwezig isWink