Tv-Digitaal.info
De tablets - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: De tablets (/showthread.php?tid=521)

Pagina's: 1 2 3 4 5


RE: De tablets - master-magic - 09-01-2014

(09-01-2014, 16:37)Dimira schreef:
(09-01-2014, 15:40)master-magic schreef:
(09-01-2014, 13:33)Dimira schreef: Persoonlijk vind ik dat sommigen het ook voor anderen moeilijk maken,want die weten gewoon niet meer waar ze met hun post terecht kunnen.

dan kunnen ze een vraag stellen met een nieuw topic te openen,en het niet vragen in een bestaand topic dat over iets totaal anders gaat.
anders word het een onoverzichtelijk boeltje en iemand die dan iets speciaals zoekt van antwoord krijgt dan heleboel zaken die niks te maken hebben ermee en dan gaat die persoon ook niet verder lezen en is dat een mogelijk lid minder weer.
het is de bedoeling dat er meer leden komen hé,dus moeten we er samen aan werken dat het beetje on topic blijft allemaal.
want veel vragen die je in google stelt over bv telenet krijgt een link naar hier in de meeste gevallen.
en als er dan reacties tussen zitten die er niks mee te maken hebben blijven ze hier al snel weg.

Ja ik heb ook al gezien dat de zoek robot bing hier ook al aanwezig isWink
die slaan de pagina's op in hun zoekmachine's,als ook google en yahoo.


RE: De tablets - zorro123 - 09-01-2014

net als smart : bij de tables ook om de xx jaar een nieuwe versie : voorbeeld samsung : de comerce moet blijven draaien


RE: De tablets - master-magic - 09-01-2014

(09-01-2014, 18:08)natte schreef:
(09-01-2014, 12:02)murdock schreef:
(08-01-2014, 21:57)natte schreef: we mogen niet reageren weer 6 berichten en discusies verwijderd amaai grove censuur hier

het is hier net een kleutertuin, ze overdrijven vind ik.

(08-01-2014, 11:41)zorro123 schreef: Klaar voor een tablet met 2.560 x 1.600?
Samsung lanceert vier modellen

Op tabletvlak is Samsung er in geslaagd om aartsrivaal Apple danig te overtroeven. Hun vier nieuwste tablets hebben een scherm van 8,4 tot 12,2 inch, en tonen een ongezien hoge resolutie voor een mobiel toestel - meer dan de iPad Air.

De Galaxy NotePro en TabPro met 12,2 inch scherm met 16:10-beeldverhouding zijn heel gelijkaardig, maar de NotePro wordt geleverd met een pennetje en bijhorende apps.

Beide tablets tonen een resolutie van 2.560 x 1.600. Maar Samsung wil die resolutie niet enkel gebruiken voor een scherper beeld. Het is ook mogelijk om het scherm in vier delen op te delen, en zo met verschillende apps te multitasken. De tablet krijgen een eigen interface, Magazine UX genaamd, waarmee een gebruiker feeds en nieuws kan mengen tot een persoonlijk geheel.

Ook de TabPro met 10,1 en 8,4 inch scherm gebruiken dezelfde resolutie, wat vooral bij het kleinste apparaat vrij opmerkelijk is.

Samsung positioneert de vier nieuwelingen als zakelijke tablets, wat tot uiting komt in de selectie van gebundelde apps en diensten. Wie een van de tablets koopt, krijgt abonnementen op diensten als Dropbox, Evernote en Linkedin ter waarde van 700 dollar. Het is nog niet bekend of dat aanbod ook geldt voor de Benelux.

In onze regio zal Samsung van elke tablet een WiFi- en een WiFi+LTE-uitvoering uitbrengen, telkens aangedreven door een quadcore Snapdragon 800-chip. Prijzen van de TabPro 8,4 inch starten aan 389 euro, de TabPro 10,1 aan 479 euro en de TabPro 12,1 start aan 649 euro. Wil je de NotePro met z'n pennetje, dan betaal je minstens 749 euro.

ik heb reeds zo een tablet met deze resolute en is een prachtig scherm, zeker als je er full hd films op kijkt. ik heb de galaxy note 10.1 2014. ik hoop allee maar wij ook een update gaan krijgen naar de andriod 4.4 kitkat want mijn tablet is nog maar gekocht vorig jaar in oktober toen de note is uit gekomen. en ik heb gelezen dit soms bij Samsung een probleem is.
het enige nadeel ik kan zeggen is hij soms probleem heeft van lag, dit vind ik spijtig voor zo een dure tablet. voor het bekijken van films gebruik ik de mx player deze heeft alles aan boord.

welk merk heb je dan

denk zo samsung Wink als je beetje leest zie je het direct Wink


RE: De tablets - murdock - 10-01-2014

Samsung galaxy note 10.1 2014. Deze zou in maart de update krijgen naar de 4.4 en ook de nieuwe touchwiz zoals op de galaxy pro en note pro 12 inch. Ik kom van de ipad 2


RE: De tablets - master-magic - 10-01-2014

(10-01-2014, 03:28)murdock schreef: Samsung galaxy note 10.1 2014. Deze zou in maart de update krijgen naar de 4.4 en ook de nieuwe touchwiz zoals op de galaxy pro en note pro 12 inch. Ik kom van de ipad 2

Klopt had ik ook gemeld hier in dit topic Wink
De rest van de Samsung Android versies zouden ook de 4.4 kunnen krijgen.
Momenteel zijn er nog veel bugs in.


RE: De tablets - master-magic - 10-01-2014

(10-01-2014, 17:01)natte schreef: master ik heb op android tvpc 4.2 is dat ook nog goed?

is de laatste officelle versie die op android word gezet momenteel in belgie.


RE: De tablets - chukky2 - 25-01-2014

Tv digitaal hapert via. Tablet. Ik kan bijna. Niet meer schrijven,heel raar . Hebben nog mensen dit?
Ook heel traag bij het schrijven.


RE: De tablets - master-magic - 25-01-2014

(25-01-2014, 14:35)chukky2 schreef: Tv digitaal hapert via. Tablet. Ik kan bijna. Niet meer schrijven,heel raar . Hebben nog mensen dit?
Ook heel traag bij het schrijven.

Zou opgelost moeten zijn Wink


RE: De tablets - murdock - 26-01-2014

Werkt prima op mijn samsung note 10.1 2014. Thx master


RE: De tablets - zorro123 - 10-02-2014

Apple CEO Tim Cook laat zich negatief uit over Android tablets

Als we Tim Cook, CEO van Apple, mogen geloven zijn Android tablets waardeloos, met name door het gebrek aan voor deze tablets geoptimaliseerde apps. Ook ziet Cook Android als een soort Europa.

In een interview met The Wall Street Journal laat Tim Cook, sinds twee jaar de CEO van Apple, zich negatief uit over het Android besturingssysteem en Android tablets. Cook vergelijkt de tablets met Europa, een verzamelnaam voor een groep landen met grote onderlinge verschillen. Hiermee doelt Cook op het feit dat Android tablets voor elk budget te krijgen zijn, verschillende gebruikerservaringen bieden en voorzien worden van verschillende skins die door fabrikanten over Android gelegd worden.

Volgens Cook zouden veel mensen niet eens weten dat hun apparaat op Android draait. Hij noemt hierbij de Kindle-tablets van Amazon en de Galaxy Tab-tablets van Samsung als voorbeeld. Deze zijn dermate aangepast qua software dat het onderliggende Android nauwelijks terug te zien is. Er is in ieder geval niet één consistentie Android-ervaring, aldus de CEO.

Daarbij ziet Cook het gebrek aan voor tablets geoptimaliseerde apps in de Google Play Store als belangrijke reden waarom Android tablets “waardeloos” zijn. In de App Store van Apple zijn inmiddels zo’n 500.000 voor de iPad geoptimaliseerde apps te vinden en volgens Cook is het aantal voor Android tablets geoptimaliseerde apps in de Play Store stukken minder. Het zijn gewoon opgerekte smartphone-apps, aldus Cook.