Tv-Digitaal.info
Telenet denkt aan eigen voetbalzender - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: Telenet denkt aan eigen voetbalzender (/showthread.php?tid=539)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12


RE: Telenet denkt aan eigen voetbalzender - zorro123 - 13-06-2014

Wat de rechten op de samenvattingen betreft (de afgelopen drie jaar bij vtm, met het programma 'Stadion') blijft het in Vlaanderen nog even afwachten. De biedingen daarop waren vanuit Nederlandstalige kant 'ontoereikend', en dus besloot de Pro League die rechten nog niet toe te kennen. Pas op 27 juni zal daarover een beslissing genomen worden, zodat de zenders nog de tijd hebben om hun bod te verhogen.

Hetzelfde geldt voor de Nederlandstalige rechten op het maandagmagazine (de afgelopen drie jaar was dat 'Extra Time' bij de VRT).


RE: Telenet denkt aan eigen voetbalzender - master-magic - 14-06-2014

Voetbalfans genieten ook de volgende drie seizoenen van alle wedstrijden van de Jupiler Pro League op Sporting Telenet. De telecomoperator garandeert dat er voorlopig niets zal veranderen aan het aanbod of de prijs van het Sporting Telenet abonnement.


RE: Telenet denkt aan eigen voetbalzender - Dimira - 14-06-2014

Mag hier nu niets meer gepost worden master?Dit is hier nog erger dan in de begijnenstraat.


RE: Telenet denkt aan eigen voetbalzender - master-magic - 14-06-2014

(14-06-2014, 00:37)Dimira schreef: Mag hier nu niets meer gepost worden master?Dit is hier nog erger dan in de begijnenstraat.

wat heeft belgacom te maken met een telenet zender ??????
vragen over belgacom horen in het belgacom gedeelte,
op den duur is het telkens belgacom die de klok slaat in een telenet gedeelte.


RE: Telenet denkt aan eigen voetbalzender - zorro123 - 14-06-2014

den natte leest het graag zwart op wit : het leesvoer,
alleen in de laaste zin staat iets interessant (voorlopig ?)


RE: Telenet denkt aan eigen voetbalzender - Dimira - 14-06-2014

Dat heeft alles te maken met telenet master je mag toch ook eens begrijpen dat dit een open forum is en dat begrijp ik ook.Maar ik legde hier enkel het verband uit dat een abonnement bij belgacom goedkoper zal kosten dan bij telenet als dit al niet meer mag hoe smal gaat u die tread dan trekken want ik vrees buiten zorro zie je hier niemand meer.Want als ik wil post ik ook alles uit de tijd en dan kan je dit ook nog eens gaan wissen.Je weet goed genoeg dat telenet heel duur is met zijn voetbal abonnement mag ik dan niet het verband leggen met de vraag dat ik benieuwd ben hoeveel belgacom gaat vragen voor zijn abonnement voor het zelfde abonnement?Er zitten bij telenet ook mensen die graag enkel belgisch voetbal zien buiten al dat buitenlands er bij.Dus ik denk dat dit niet misplaatst was.En als je tijd hebt moet je eens in je bus kijken.


RE: Telenet denkt aan eigen voetbalzender - Dimira - 14-06-2014

(14-06-2014, 01:09)zorro123 schreef: den natte leest het graag zwart op wit : het leesvoer,
alleen in de laaste zin staat iets interessant (voorlopig ?)

Zoals ik ook al zei,zolang ze die paketten niet gaan splitsen is dit niet rendabel.Waarom zijn er al zoveel sporting klanten afgestapt van dat abonement?Gewoon omdat dat te duur is.Wie betaald daar nu 1000 fr voor of hoeveel is het al.


RE: Telenet denkt aan eigen voetbalzender - chukky2 - 14-06-2014

(14-06-2014, 11:48)Dimira schreef:
(14-06-2014, 01:09)zorro123 schreef: den natte leest het graag zwart op wit : het leesvoer,
alleen in de laaste zin staat iets interessant (voorlopig ?)

Zoals ik ook al zei,zolang ze die paketten niet gaan splitsen is dit niet rendabel.Waarom zijn er al zoveel sporting klanten afgestapt van dat abonement?Gewoon omdat dat te duur is.Wie betaald daar nu 1000 fr voor of hoeveel is het al.

Wat vergelijk jij nu frank nog met de euro!
Een pintje 80 frank 2 euro dus. Snap je?
Dat kun je dus niet meer vergelijken he maat


RE: Telenet denkt aan eigen voetbalzender - Dimira - 14-06-2014

(14-06-2014, 12:56)chukky2 schreef:
(14-06-2014, 11:48)Dimira schreef:
(14-06-2014, 01:09)zorro123 schreef: den natte leest het graag zwart op wit : het leesvoer,
alleen in de laaste zin staat iets interessant (voorlopig ?)

Zoals ik ook al zei,zolang ze die paketten niet gaan splitsen is dit niet rendabel.Waarom zijn er al zoveel sporting klanten afgestapt van dat abonement?Gewoon omdat dat te duur is.Wie betaald daar nu 1000 fr voor of hoeveel is het al.

Wat vergelijk jij nu frank nog met de euro!
Een pintje 80 frank 2 euro dus. Snap je?
Dat kun je dus niet meer vergelijken he maat

Met wat kom jij nu weer af.Om dat ik voor de eerste maal in mijn 1688 berichten het woord frank gebruik en omreken naar frank zou dit niet mogen omdat dit geen geldig betaalmiddel is.Maat jouw bomma zal ook wel rekkenen in franken.Ik heb deze verwoording maar gebruikt om te laten zien hoe groot dat bedrag wel is en in euro lijkt dit precies niets.


RE: Telenet denkt aan eigen voetbalzender - zorro123 - 14-06-2014

(14-06-2014, 12:56)chukky2 schreef:
(14-06-2014, 11:48)Dimira schreef:
(14-06-2014, 01:09)zorro123 schreef: den natte leest het graag zwart op wit : het leesvoer,
alleen in de laaste zin staat iets interessant (voorlopig ?)

Zoals ik ook al zei,zolang ze die paketten niet gaan splitsen is dit niet rendabel.Waarom zijn er al zoveel sporting klanten afgestapt van dat abonement?Gewoon omdat dat te duur is.Wie betaald daar nu 1000 fr voor of hoeveel is het al.

Wat vergelijk jij nu frank nog met de euro!
Een pintje 80 frank 2 euro dus. Snap je?
Dat kun je dus niet meer vergelijken he maat

appelen en peren kan je nu ook niet vergelijken :
feit is dat sporting telenet eenmaal veel meer voetbal geeft dan wat die andere reus aanbiedt,
laat staan andere sporten, meer nog VOORLOPIG geen samenvattingen op de zenders die iedereen kan zien,
enkel op sporting telenet en co, want de ene biedt te weinig en de andere biedt zelfs niet,

wat een vlaamse regulator voor de media allemaal kan aanrichten, want zij waren toch tegen de voetbalzender ?