Tv-Digitaal.info
windows 8.1 opstarten met bureaublad - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: windows 8.1 opstarten met bureaublad (/showthread.php?tid=559)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


RE: windows 8.1 opstarten met bureaublad - master-magic - 13-07-2014

Chrome werkt met bepaalde dingen niet goed van nieuwe HTML scripts,Firefox is veel beter daarin.


RE: windows 8.1 opstarten met bureaublad - Dimira - 13-07-2014

@zorro als je noch will antwoorden;welke versie is dat van die bitdefender die jij er bij jou hebt op staan.Ik heb nu bitdefender antivirus plus op proef er op draaien .Dat is toch dertig dagen gratis en ik zit zelf met een gekochte antivirus.


RE: windows 8.1 opstarten met bureaublad - zorro123 - 13-07-2014

(13-07-2014, 18:43)Dimira schreef: @zorro als je noch will antwoorden;welke versie is dat van die bitdefender die jij er bij jou hebt op staan.Ik heb nu bitdefender antivirus plus op proef er op draaien .Dat is toch dertig dagen gratis en ik zit zelf met een gekochte antivirus.

staat op bericht 48 : deze hier,
opgelet slechts een antivirus gebruiken : gouden raad


RE: windows 8.1 opstarten met bureaublad - zorro123 - 13-07-2014

(13-07-2014, 18:23)master-magic schreef: Chrome werkt met bepaalde dingen niet goed van nieuwe HTML scripts,Firefox is veel beter daarin.

de toekomstige Chrome wel hoor, trouwens wat Firefox niet heeft voor Windows maar wel voor Ubuntu,
en wat google chrome en ook de versie van opera 24 heeft, is namelijk in plaats van de gewone Adobe flash
(internet explorer, firefox voor windows en andere browsers) is Adobe pepperflash, en wat hier nu verschil in is ????


RE: windows 8.1 opstarten met bureaublad - master-magic - 13-07-2014

(13-07-2014, 21:42)zorro123 schreef:
(13-07-2014, 18:23)master-magic schreef: Chrome werkt met bepaalde dingen niet goed van nieuwe HTML scripts,Firefox is veel beter daarin.

de toekomstige Chrome wel hoor, trouwens wat Firefox niet heeft voor Windows maar wel voor Ubuntu,
en wat google chrome en ook de versie van opera 24 heeft, is namelijk in plaats van de gewone Adobe flash
(internet explorer, firefox voor windows en andere browsers) is Adobe pepperflash, en wat hier nu verschil in is ????

Zijn die ook al html5 bestendig en css3 enzo de chrome en Windows en opera want heb daar nooit problemen mee op Firefox en de rest altijd wel en sommige JavaScript die ze niet herkennen en Firefox wel.


RE: windows 8.1 opstarten met bureaublad - Dimira - 13-07-2014

Ik denk dat mijn Avira antivirus gewoon automatisch is uitgeschakelt,want opeens vroeg die bitdefender voor te scannen.En als ik die dan zou willen nemen moet ik dus binnen 30 dagen die kopen maar heb al gezien dat daar verschillende soorten in bestaan en omdat je zegt dat die zo goed is weet ik niet welke ik het best zou nemen.


RE: windows 8.1 opstarten met bureaublad - master-magic - 13-07-2014

(13-07-2014, 22:05)natte schreef:
(13-07-2014, 21:42)zorro123 schreef:
(13-07-2014, 18:23)master-magic schreef: Chrome werkt met bepaalde dingen niet goed van nieuwe HTML scripts,Firefox is veel beter daarin.

de toekomstige Chrome wel hoor, trouwens wat Firefox niet heeft voor Windows maar wel voor Ubuntu,
en wat google chrome en ook de versie van opera 24 heeft, is namelijk in plaats van de gewone Adobe flash
(internet explorer, firefox voor windows en andere browsers) is Adobe pepperflash, en wat hier nu verschil in is ????

zorro heb jij ubuntu? en gebruik jij opera . wist niet dat dat nog bestond was in jaren 80 zeer goed

Opera word veel gebruikt op Apple PC's Wink
Allee ja ik heb dat toch op de mac maar snel afgedaan,Firefox werkt beter


RE: windows 8.1 opstarten met bureaublad - zorro123 - 14-07-2014

(13-07-2014, 22:21)master-magic schreef:
(13-07-2014, 22:05)natte schreef:
(13-07-2014, 21:42)zorro123 schreef:
(13-07-2014, 18:23)master-magic schreef: Chrome werkt met bepaalde dingen niet goed van nieuwe HTML scripts,Firefox is veel beter daarin.

de toekomstige Chrome wel hoor, trouwens wat Firefox niet heeft voor Windows maar wel voor Ubuntu,
en wat google chrome en ook de versie van opera 24 heeft, is namelijk in plaats van de gewone Adobe flash
(internet explorer, firefox voor windows en andere browsers) is Adobe pepperflash, en wat hier nu verschil in is ????

zorro heb jij ubuntu? en gebruik jij opera . wist niet dat dat nog bestond was in jaren 80 zeer goed

Opera word veel gebruikt op Apple PC's Wink
Allee ja ik heb dat toch op de mac maar snel afgedaan,Firefox werkt beter
nog zoiets nu zijn er websites die gedeeltelijk niet goed werken op de nieuwe chrome of opera 24 vanwege,
dat deze pepperflash gebruiken,
wat als google deze versie (met pepperflash) standaard maakt ?,
websites aanpassen ?
gewone flash is npapi, de nieuwe van google of opera 24 ppapi,
google gaat de gewone flash blijkbaar blokkeren : het verschil tussen de twee,
wel in het engels


RE: windows 8.1 opstarten met bureaublad - master-magic - 14-07-2014

dan gaan we terug in de tijd moeten gaan met vermelding op de site.
site recomended with..... browser.


RE: windows 8.1 opstarten met bureaublad - zorro123 - 16-07-2014

(13-07-2014, 02:18)zorro123 schreef:
(11-07-2014, 14:15)natte schreef: Microsoft heeft dinsdag zes beveiligingsupdates uitgerold die samen 29 kwetsbaarheden in Windows verhelpen, waarvan 28 in het wild zouden kunnen worden misbruikt. De updates worden automatisch aangeboden via Windows Update en vereisen een herstart van het systeem om in werking te treden.

MS14-037: De eerste update is meteen ook de grootste en dicht 24 kritieke gaten in Internet Explorer. Alle ondersteunde versies van de browser zijn getroffen. Microsoft heeft geen weet dat de lekken reeds in het wild zouden worden misbruikt.

MS14-038: Deze update verhelpt een kritiek lek in de notitie-app Windows Journal. Alle ondersteunde versies van Windows vanaf Vista zijn getroffen. De kwetsbaarheid werd niet publiek gemaakt en Microsoft heeft geen weet van misbruik.

MS14-039: Update MS14-039 kleeft een pleister op een kwetsbaarheid in het schermtoetsenbord, dat kan worden misbruikt om een programma op te starten. Deze update wordt als belangrijk beschouwd voor alle ondersteunde versies van Windows, behalve Windows Server 2003.

MS14-040: Deze update dicht een lek in de Ancillary Function Driver dat als belangrijk wordt bestempeld voor alle ondersteunde Windows-versies. Een aanvaller moet lokaal op een systeem kunnen inloggen om misbruik te maken van deze kwetsbaarheid.

MS14-041: MS14-041 is een belangrijke update die een probleem in DirectShow oplost. De kwetsbaarheid is aanwezig in alle ondersteunde versies van Windows. Het risico kan worden beperkt door Internet Explorer te gebruiken in de ‘Immersive’-mode met Enhanced Protection actief.

MS14-042: De laatste update verhelpt een kwetsbaarheid in Microsoft Service Bus waarmee een Denial of Service-aanval kan worden uitgevoerd. Het lek is aanwezig in getroffen versies van Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2 en wordt als matig bestempeld

maar de 2 allergrootste gevaren (zonder de gaten in windows) zijn : java en flash,
en om te weten of je de juiste versie hebt : voor java : hier controleren,
voor adobe flash : hier controleren

controleren op nieuwe versie van java : er is er een,
Oracle zal morgen tijdens de geplande patchdinsdag van 15 juli tal van beveiligingsupdates uitbrengen, die bij elkaar 113 lekken in honderden producten verhelpen.
20 van de kwetsbaarheden bevinden zich in Java en kunnen een aanvaller volledige controle over de computer geven, zo heeft het bedrijf laten weten.