telenet gaat voor eigen volwaardige tv zender - Afdrukversie +- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info) +-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2) +---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41) +---- Topic: telenet gaat voor eigen volwaardige tv zender (/showthread.php?tid=580) |
telenet gaat voor eigen volwaardige tv zender - natte - 14-02-2014 De Vlaamse kabelaar Telenet heeft haar intentie om zelf een tv-zender of productie-maatschappij te willen bevestigd. Als overname van Vier en Vijf tv niet kan, dan een eigen kanaal. Net als het Nederlandse zusterbedrijf UPC heeft het Vlaamse Telenet deze week haar jaarcijfers beschikbaar gesteld aan de media en daarbij kwam weer de intentie voor het opzetten van een eigen zender ter sprake. Telenet heeft bevestigd deze plannen nog altijd te hebben, indien een overname van de zenders Vier TV en Vijf TV niet kan. De wens voor die overname roept in België veel kritische vragen op. TELENET TE MACHTIGE POSITIE Vier TV en Vijf TV zijn nu net als de Nederlandse SBS-kanalen deels in handen van uitgever Sanoma én van productiehuis De Vijver. Telenet wil in dat laatste bedrijf instappen en peilt bovendien bij Sanoma of die van de zenders af zouden willen. Maar de Belgische media-regulatoren hebben op voorhand al bezwaren geuit. Telenet heeft al in heel Vlaanderen een monopolie op de kabel en zou dan teveel macht in het Vlaamse medialandschap kunnen krijgen. Mocht een (gedeeltelijke) overname niet lukken dan wil Telenet een geheel nieuwe eigen zender opstarten. RE: telenet gaat voor eigen volwaardige tv zender - natte - 14-02-2014 ik vind dat ze liever lmet een eigen zender komen. dan hebben we weer een vlaamse bij. zo vallen ook de maskers af. nu nog rtl en fox en vele zenders staan ons te wachten RE: telenet gaat voor eigen volwaardige tv zender - master-magic - 14-02-2014 het is wel een provider die zenders aanbied,en wat ze willen kan niet, ze spelen dan oneerlijke concurrentie tegenover de andere Vlaamse zenders. RE: telenet gaat voor eigen volwaardige tv zender - chukky2 - 14-02-2014 (14-02-2014, 20:44)master-magic schreef: het is wel een provider die zenders aanbied,en wat ze willen kan niet, Volgens mij is dat toch juist hetzelfde , studio 100 en prime zijn toch ook telenet zenders? RE: telenet gaat voor eigen volwaardige tv zender - zorro123 - 14-02-2014 (14-02-2014, 20:44)master-magic schreef: het is wel een provider die zenders aanbied,en wat ze willen kan niet, voorbeeld : bij telenet : ment tv, en bij belgacom : anne en beide zijn toch enkel te zien bij de provider zelf ????, en als zij investeren in een eigen zender : met vlaamse fictie : van vlaams minister voor media, ingrid lieten zelf, wat zou daar dan mis mee zijn RE: telenet gaat voor eigen volwaardige tv zender - natte - 15-02-2014 vind ik ook, zelfs stories is een zender van hun met bijeenraapsels. maar vergeet niet dat exqi vroeger ook vtm en vrt van de troon ging stoten en ook niet gelukt. dus laat telenet maar doen telenet 1 en telenet +1 en weer twee zenders bij. holland heeft er 12. waarom wij niet RE: telenet gaat voor eigen volwaardige tv zender - chukky2 - 15-02-2014 (15-02-2014, 10:15)natte schreef: vind ik ook, zelfs stories is een zender van hun met bijeenraapsels. maar vergeet niet dat exqi vroeger ook vtm en vrt van de troon ging stoten en ook niet gelukt. dus laat telenet maar doen telenet 1 en telenet +1 en weer twee zenders bij. holland heeft er 12. waarom wij niet Telenet familie 1 RE: telenet gaat voor eigen volwaardige tv zender - natte - 15-02-2014 dat vind ik al een goede benaming chukky. in duitsland hebben sky en in uk hebben sky ook hun eigen zenders en filmzenders. waarom zou telenet dat niet mogen. ik zou zelfs zeggen telenet maak er een stuk of 10 bij en hernoem je filmzenders . maak meer reclame van je zelf en geef ons meer hd zenders en andere filmzenders en betaalbare sportzenders. nog veel werk aan de winkel als het ware RE: telenet gaat voor eigen volwaardige tv zender - master-magic - 15-02-2014 België is daar veel te klein voor om nog meer Vlaamse zenders te hebben, en als je ziet dat ze in Nederland al amper kijkers trekken van de SBS tak dan zegt dat genoeg he. RE: telenet gaat voor eigen volwaardige tv zender - natte - 15-02-2014 sbs6 scoort hoog, fox minder, rtl8 ook minder |