Tv-Digitaal.info
betalen voor uitgesteld kijken - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: betalen voor uitgesteld kijken (/showthread.php?tid=83)

Pagina's: 1 2 3


betalen voor uitgesteld kijken - sarah9000 - 24-10-2012

Alee Vier en Vtm zijn het eens
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20121023_00344778


RE: betalen voor uitgesteld kijken - Dimira - 24-10-2012

Vind het juist goed.Versta dat infeite niet waarom iemand die reclame doorspoeld.Die heeft er op die commercielle zenders altijd al van het begin op gezeten.En nu is dat zo een groot drama geworden?Ik heb daar geen last van of je ziet op gewoone zenders die niet commerciel zijn en die problemen zijn ineens opgelost.Maar ik denk dat er ook inkomsten moeten binnenkomen voor die zenders en als die 100000 den belgen alles gaan dorspoelen gaan er serieus wat centen doorgespoeld worden.


RE: betalen voor uitgesteld kijken - Luigi'Ke - 24-10-2012

Belachelijk!!
Nu moet men betalen voor de reclame door te spoelen?
Waar trekt dit nu op.
En voor geen ophef te zorgen spreek ik uit mijn eigen mening..
Ik vind dit niet kunnen.
Grtz
xXx


RE: betalen voor uitgesteld kijken - Dimira - 24-10-2012

Maar dat is toch logisch je zal ook niet moeten betalen als je die reclame niet doorspoeld.Dat is al zolang commerciele tv bestaat.Dit zal wel op één of andere mannier kunnen geregistreerd worden.Weet ook niet of nog meerdere zenders deze toepassing gaan doen.Maar ooit moest dat er eens van komen.Ik heb dit zelfs nog nooit van m'n leven gedaan en nu mag die op 5 tv met zijn baylando of hoe het heet 7 maal per uur langs komen ik heb daar nog altijd geen scheurbuik aan over gehouden.Soms werkt die wel eens op m'n zenuwen,maar ik kan er ook soms mee lachen.Maar reclame bestaat.En zonder kan dat ook niet blijven bestaan,onze gewone tv krijgt staatsteun en dat is altijd nog wat anders.


RE: betalen voor uitgesteld kijken - master-magic - 24-10-2012

ze voeren gewoon weer in wat in het begin al was,
betalen voor op te nemen,nu word dat kunnen doorspoelen van reclame.
zal wel reacties op komen van klanten die dit niet aanvaarden.
al ben je niet verplicht dit te betalen,
ochja,als je niet betaald heb je reclame,
ga je die 7 min toch eens iets anders doen,
naar de wc of in de ijskast iets halen ofzo.


RE: betalen voor uitgesteld kijken - Luigi'Ke - 24-10-2012

Zolang ga ik niet naar de wc of iets halen uit de koelkast.
Er is al zoveel reclame op tv dat de mens op zijn zenuwen werkt.
Ik ga hiervoor in ieder geval niet voor betalen!
Grtz
xXx


RE: betalen voor uitgesteld kijken - master-magic - 24-10-2012

zullen er veel zijn die er niet voor gaan betalen,en alles blijft bij het oude en de zenders zullen iets anders uitvinden voor meer te verdienen,
hoe meer vlaamse zenders van de reclame koek eten,hoe minder er binnenkomt.
dus zie niet direct nog veel nieuwe vlaamse zenders opstarten als je ziet wat de reclame maar opbrengt.


RE: betalen voor uitgesteld kijken - Luigi'Ke - 24-10-2012

Gewoon afwachten en zien..
Grtz
xXxDodgy


RE: betalen voor uitgesteld kijken - Dimira - 24-10-2012

Ik denk enkel dat ze de mensen nu de druk maar op leggen om te betalen als ze die reclame blijven doorspoelen.En de uiteindelijke bedoeling was dat de reclame tussen die programma's zat.Zolang er niet doorgespoeld word moet er ook niet betaald worden en hoe dat berekend word weet ik ook niet want dat zou wel eens ingewikkeld kunnen zijn,want je moet toch reclame moeten kunnen schijden van bv. een film of mag je die ook niet even stil zetten voor de telefoon op te nemen?En acteraf even terug spoelen.Of bv iets anders doorspoelen.


RE: betalen voor uitgesteld kijken - sportgraag - 24-10-2012

Ik ga zeker niet betalen. We betalen al genoeg voor al die reclame rommel.
't Is al show dat de klok slaat en daar kijk ik zeker niet naar. Zowel op vtm en op Vier.

Geef mij maar Prime en Sporting. Daar zit ik elke dag op en dat zal altijd zo blijven.
Tenzij dat het financiëel niet meer moest gaan; maar dan heb je nog altijd Eén en Canvas.