Tv-Digitaal.info
windows 8 - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: windows 8 (/showthread.php?tid=89)



windows 8 - Dimira - 26-10-2012

Vanmiddag windows 8 gedownload en ik vind eerlijk gezegd na wat ik er van gehoord hat dat het nogal meevalt.Enegste nadeel is dan wel dat je niet ineens dat start icoon ziet om bv naar je configuratie scherm te gaan.Maar zelf heb ik dit nog niet goed bekeken.Want als je dus op dat start scherm komt en je gaat naar het scherm links onder verschijnt er start en opent er een groot scherm met allemaal gekleurde vierkanten met van alle namen in.Bureaublad,muziek,games enz. dus daar zitten nog verschillende schermen die ik niet heb bekeken.Maar het ziet er wel leuk uit.En op mijn laptop ook snel ASUS.


RE: windows 8 - master-magic - 27-10-2012

voor een 50€ heb je een upgrade van je officielle windows versie naar windows8.


RE: windows 8 - Dimira - 27-10-2012

Dit is ook de officiële enkel een beetje goedkoper dus niet legaal gedownload van het internet maar met een extra code die ik had gekregen bij het kopen van mijn ASUS netbook.


RE: windows 8 - Dimira - 28-10-2012

(26-10-2012, 23:39)natte schreef:
(26-10-2012, 19:46)Dimira schreef: Vanmiddag windows 8 gedownload en ik vind eerlijk gezegd na wat ik er van gehoord hat dat het nogal meevalt.Enegste nadeel is dan wel dat je niet ineens dat start icoon ziet om bv naar je configuratie scherm te gaan.Maar zelf heb ik dit nog niet goed bekeken.Want als je dus op dat start scherm komt en je gaat naar het scherm links onder verschijnt er start en opent er een groot scherm met allemaal gekleurde vierkanten met van alle namen in.Bureaublad,muziek,games enz. dus daar zitten nog verschillende schermen die ik niet heb bekeken.Maar het ziet er wel leuk uit.En op mijn laptop ook snel ASUS.
waar downloaden
Via de code die ik verkregen had bij mijn aankoop van mijn ASUS netbook.Wel een hele aanpassing naar het schijnt zit ie10 hier ook op.


RE: windows 8 - Luigi'Ke - 28-10-2012

Sorry voor deze maar (off topic) maar ik ben ook van plan om ASUS laptop te kopen.
Dus mijn vraag is zijn dit wel degelijke netbooks?
Je hebt hem zeker maar enkele dagen dus weet ik ook zelf dat je er niet veel kunt over vertellen maar ik vind dit toch belangrijk.
Heeft de uwe zo een interne cooler inbegrepen?
Grtz
xXx


RE: windows 8 - Dimira - 28-10-2012

(28-10-2012, 17:03)natte schreef:
(27-10-2012, 00:21)master-magic schreef: voor een 50€ heb je een upgrade van je officielle windows versie naar windows8.
das veel geld master. ik heb via de website van microsoft maar 29 euro betaald voor een officiele versie win8pro
Ik heb dat ook al gelezen van 50€,maar is dat dan niet de cd?Ik heb hem nu via die code voor 21€.


RE: windows 8 - Dimira - 28-10-2012

(28-10-2012, 15:00)LuigiKe schreef: Sorry voor deze maar (off topic) maar ik ben ook van plan om ASUS laptop te kopen.
Dus mijn vraag is zijn dit wel degelijke netbooks?
Je hebt hem zeker maar enkele dagen dus weet ik ook zelf dat je er niet veel kunt over vertellen maar ik vind dit toch belangrijk.
Heeft de uwe zo een interne cooler inbegrepen?
Grtz
xXx
Sorry,maar juist kan ik daar geen antwoord op geven maar ik dacht dat dit op de doos stond.Ik heb wel nooit het verschil geweten tussen een netbook en een laptop.Ben het even gaan opzoeken voor jou en het is een notebook DSKTP


RE: windows 8 - Paul - 28-10-2012

Netbook is zoals de naam zegt bedoelt om op het netwerk de gewoon dagelijkse taken uit te voeren, surfen, emailen etc...
Het zijn geen krachtpatsers (processorkracht is minder == minder energieverbruik).
Hebben ook geen CD/DVD speler.
Zijn wel compacter en lichter en bedoelt ook om langer op batterij te kunnen werken.
Velen zullen nu eerder opteren voor een tablet dan voor een netbook.
Denk ik toch !

Paul