Multi Frans - Afdrukversie +- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info) +-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Proximus (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=3) +---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=22) +---- Topic: Multi Frans (/showthread.php?tid=939) Pagina's:
1
2
|
Multi Frans - natte - 15-08-2014 Adel jongens heb lang nagedacht welk pakket kan mij nog verrijken op tv. Telstar heb ik niet omwille van geen hotbird. Maar die multipakket Frans is geweldig. Wat een diversiteit. Eigenlijkneen beetje de Franstalige tegenhanger van riontelenet en multi Nederlands belgacom. Maar hier gaat het om echte Franse posten. Ik mis wel de HD versies maar kom. Ik ga in deze topic dan ook mijn ervaringen dit pakket met jullie uitwisselen. Graag gedaan hoor. De eerste die je tegen komt is ab moteurs. Het gaat hier om een soort topgear Zender. Met een kruising van motortv . Er zijn veel eigen programma's bij. Mooie zender voor autofreaks. Extreme Fr. Bespreek ik niet omwille van terug bij rio. Stylia is een mix van luxetrein en faschiontv. Voor mensen die van stijl, interieur en mode houden. Maar ook afvalwedstrijden, fitheid enzo verder. Kijk er graag naar. Historie is een eigenzinnige geschiedenis zender. Veel over Franse imperium. Daarom uniek als contentzender. Zo volgende keer bespreek ik nog andere zenders voor jullie. RE: Multi Frans - master-magic - 15-08-2014 Zitten allemaal op telesat kaartje ook RE: Multi Frans - natte - 15-08-2014 master in pm zie je het niet meer daarom hier,is je giga blue al aangekomen en gaan al je kaartjes ermee, telesat kan ik niet draaien daar ik geen ci modules heb helaas, daarom neem ik de franse zenders bij belgacom bij multipakket. gisteren op histoire nog een reportage over ondergang hindelberg gezien, klasse zender. canvas in het viervoud. RE: Multi Frans - natte - 15-08-2014 Ushuaia is een toffe zender heb hem wel niet-bindend maar kom. Veel,reportages over natuur en reizen en spektakels Animaux is een zender voor dierenliefhebbers. Meer voor huisdieren dan wilde dieren. Een perfecte zap zender dus De volgende die ik zap is chasse en peche. Jacht en visvangst. Kennen we al van plattelandstv en op Astra 2 hier zijn meer internationale reportages Voyante is een soort Franstalige travel zender. Zap zender dus. Disney cinema is wel leuk wel vele oude films van Disney Tiji is een kinderzender zoals pebblestv Canalj is ook een kinderzender voor oudere kids zoals hertog bij vier Manga's is voor de liefhebbers van Japanse tekenfilm. zap zender dus Classic MTV 1 zap zap niet mijne genre Melody is een zeer goede muziek maar zeer slecht beeld Mtvidol voor jonge disco kids Tcm cinema is wel leuke films en veel beter dan tcm Benelux vroeger vele klassiekers Tv breiz kennen we van Telenet optie 13. En syfi is beter dan de Nederlandstalige ander content. Vivolta een zender voor levensgenieters Zo zie je maar dat die multi Frans een zeer goede content uitbreiding is voor je zap zenders . Master heeft ze bij telesat waar nog meer Franse zenders zullen bij zijn. Samen escalatie action en ab 4 en Waalse hdzenders beschikt Belgacom zeker een goed content voor uitbreiding van je zenders. Doen mannen doen June is ook toffe series RE: Multi Frans - Dimira - 16-08-2014 ik, heb ze ook bijna allemaal,enkel die kinderzenders niet.Ik heb dus niet het Multi pakket genomen maar 2 kleine van een 5 tal euro dat kwam goedkoper uit heb er dan nog 3 nederlands talige +allfoot en MS en dan is de rekening ook vlug gemaakt, zit nu weer al aan 208€.Maar daar zit nu nog achterstal van vorige maand bij omdat ik toen ook nog met telenet zat en met Eva heb kunnen afspreken om dit even te verlenggen.Daarom is het ook zo veel. RE: Multi Frans - natte - 16-08-2014 Ja digitaal is duur zit persoonlijk ook rond 100€ per maand alles samen. Maar kom is enigste hobby..welke pakketten heb je dan voor mij multipakket Nederlands net. Heb deze al bij Telenet. Zoals zorro zegt nie 3x betalen voor zelfde zenders. Belgacom is bij mij nu Franse zenders geworden. Telenet Vlaamse, canal Digitaal Nederlandse, HD+ Duitse en fta Astra Engelse zenders. RE: Multi Frans - Dimira - 17-08-2014 Er bestaat ook een Multi nl maar je kan in feite nergens zien welke zenders er in zitten.Ik heb ongeveer de 5 kleine pakketten gekocht die zowat verdeelt zitten daar met die natuurzenders buiten die tekenfilms en kinder zenders.want dit pakket heb ik niet genomen.Ook is belgacom beter dan telenet omdat vooral bij bellgacom enkele natuurzenders een ander programma word uit gezonden op SD en HD zenders.Spijtig niet op Ushuaia tv. RE: Multi Frans - natte - 17-08-2014 jawel hoor dimi als je zendlijst in tikt krijg je pdf zeer overzichtelijk ofwel extra zenders en multi kiezen op website zie je alle logo's. zijn die hd zenders de moeite en heb jij ook Myzen. krijg vele zenders niet omdat ik geen HD heb van Belgacom RE: Multi Frans - Dimira - 17-08-2014 (17-08-2014, 16:15)natte schreef: jawel hoor dimi als je zendlijst in tikt krijg je pdf zeer overzichtelijk ofwel extra zenders en multi kiezen op website zie je alle logo's. zijn die hd zenders de moeite en heb jij ook Myzen. ja myzen tv heb ik ook.Daarom zeg ik ook,zat ik vroeger liever bij belgacom voor hun mooie natuur zenders zat,chasse Peche,voyage ,NGC WILD en NGC WILD N en er zitten er nog een paar tussen die helemaal niet bij telenet te vinden zijn. RE: Multi Frans - natte - 17-08-2014 Zendt Myzen ook in sd uit? |