Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DIgiturk uhd!
Een nieuw ongecodeerd Ultra HD-kanaal is via de satelliet met uitzenden begonnen. Het gaat om een demokanaal van de Turkse aanbieder Digitürk dat op de satellietpositie 7 graden oost wordt uitgezonden.

Op het Digitürk Ultra HD-kanaal zijn diverse volwaardige Ultra HD-beelden waaronder enkele korte programma-onderdelen te zien. Tevens wordt in de Turkse taal informatie over de mogelijkheden met de nieuwe beeldtechniek gegeven. Het kanaal wordt ongecodeerd – dus zonder smartcard te bekijken - via de Eutelsat 7A-satelliet op 7 graden oost op de frequentie 10.972GHZ H - 30000 - 5/6 uitgezonden.
Antwoord
lig daar niet wakker van,
hebben amper al zo een ontvanger staan,
laat staan dat ze voor 1 zender die 7 oost gaan inzetten.
Antwoord
mijn vrienden turken ook iets gunnen merebas merebas soes otto
Antwoord
(21-01-2016, 20:15)natte schreef: mijn vrienden turken ook iets gunnen merebas merebas soes otto

Voor 1 zender gaan mensen die positie er niet bijpakken,
Of je nu iets gunt of niet.
Is een hype dat niet van de grond komt als het niet op de gewone tv via kabel of iptv te zien is.
Antwoord
Kop turksat ook veel fta zenders
Antwoord
(23-01-2016, 00:45)natte schreef: Kop turksat ook veel fta zenders

Ben je dat zeker,kheb die hier en zie niet veel open staan.
Antwoord
Heb jij turksat.nbravo. Ik heb die niet. Heb gezien bij mijn turksevrienden. Staan veel fta zenders op. Geen kaart nodig.nmeer dan 100 veel trt. Merrebas
Antwoord
(23-01-2016, 15:37)natte schreef: Heb jij turksat.nbravo. Ik heb die niet. Heb gezien bij mijn turksevrienden. Staan veel fta zenders op. Geen kaart nodig.nmeer dan 100 veel trt. Merrebas

Zal dan wel op de 42 oost zijn want op 7 oost zit veel dicht.
Antwoord
heb iets nieuws gevonden zapptv
Antwoord