Welke serie heb je onlangs gezien??????
#51
(08-05-2016, 14:46)apestaart12 schreef:
(08-05-2016, 13:50)Dreekes schreef:
(08-05-2016, 13:28)natte schreef: is dit heruitzending of nieuwe afleveringen? ferm poeskens

Zijn nieuwe afleveringen.

Op één wordt het 8ste seizoen uitgezonden terwijl op NPO 1 het 10de seizoen werd uitgezonden.
Flikken Maastricht zal in totaal 12 seizoenen bevatten en waarschijnlijk zal het 12de seizoen ook de laatste zijn, alleszins 2 meer dan Flikken (Gent), die bevatte 10 seizoenen, die serie volg ik opnieuw via Netflix.
Onlangs werd op NPO 1 het 1ste seizoen van Flikken Rotterdam uitgezonden en die heb ik volledig uitgekeken.
Flikken Rotterdam vind ik persoonlijk niet zo'n goeie serie. Ik heb een paar afleveringen bekeken en ben er dan mee gestopt. Ik zie véél liever Flikken Maastricht. er is veel meer actie en is spannender.
Antwoord
#52
vind flikken rotterdam ook minder,
is misschien omdat we beetje moeten wennen aan die mensen.
Antwoord
#53
(09-05-2016, 10:11)natte schreef: Geef mij maar flikken antwerpen jaren 80

bestaat niet Wink
Antwoord
#54
vanaf 9 juni start 2de seizoen van wayward pines op fox nl,ben benieuwd of belgie ook volgt.
super serie.
Antwoord
#55
(21-05-2016, 20:21)master-magic schreef: vanaf 9 juni start 2de seizoen van wayward pines op fox nl,ben benieuwd of belgie ook volgt.
super serie.

Dat is goed nieuws Master, bedankt voor de info. Idd 1ste seizoen ook gezien en serie was zeer goed.

Ja, hopelijk ook op Fox.BE.
Antwoord
#56
Gisteren nog gekeken naar de 1ste aflevering van Chaussée d'amour op PRIME SERIES, waarschijnlijk zal ik die serie verder bekijken.
Antwoord
#57
heb ze allemaal bekeken,vond het op een gegeven moment langdradig worden.
Antwoord
#58
Ik ben fan van Law and Order Special Victims Unit. Ik heb jarenlang deze topserie gevolgd op 13TH Street tot en met de 10e jaargang. Nu deze zender binnenkort verdwijnt en de serie inmiddels is stopgezet hierop, volg ik het nu op Vijf tv (14e jaargang). Tot mijn vreugde zie ik deze serie ook geprogrammeerd staan op TF1. Maar mensen toch, wie daar verantwoordelijk is voor de programmatie van de series is mij een raadsel. Daar zijn maar liefst 5 à 6 jaargangen tegelijk bezig (7, 14, 15, 16 en zag ook al een 17e jaargang)en allemaal verdorie gemengd he. Huh Als je bijvoorbeeld op een zaterdag op een bepaald uur een jaargang wil volgen zoals nu 15e/afl1 en 2 dan zie je de week nadien op datzelfde uur een andere jaargang met willekeurige afleveringen. Ze volgen soms zelfs niet. Hoe raken ze daar nog uit wijs ??? Ik had ze al geprogrammeerd maar heb er nu van af gezien, want ik volg liever een serie jaar na jaar. Want soms zit er toch een rode draad "zoals ze dat noemen" in de serie waardoor je ziet dat ze toch volgen alhoewel het toch steeds een afgewerkt verhaal is per aflevering. Hoe die Fransen zo een serie kunnen volgen is mij een raadsel. Ik hoop nu dat Vijftv deze serie nog lang uitzend.
Op VOX is de serie ook te bekijken, maar Amerikanen die Duits napraten is niet zo leuk.
Antwoord
#59
(23-05-2016, 18:26)natte schreef: geef mij maar revenge wooow

Ze stoppen ermee Tongue
Antwoord
#60
(21-05-2016, 20:21)master-magic schreef: vanaf 9 juni start 2de seizoen van wayward pines op fox nl,ben benieuwd of belgie ook volgt.
super serie.


Goed nieuws, vanaf nu donderdag 09 juni ook ook Fox vanaf 22.30u !!!!!
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)