upgrade
#11
(07-03-2013, 23:08)Dimira schreef:
(07-03-2013, 20:53)apollo schreef:
(07-03-2013, 16:48)master-magic schreef: denk dat hun voorkeur nu uitgaat naar de inbreng op de boxen van die nieuwe yelo optie,
want de horizon is er en die hebben al in nederland en zwitserland voor problemen gezorgd,
dus vrees dat we er ook nog van zullen krijgen Wink
maar ja,als je al ziet dat ze hun yelo nog niet perfect kunnen vernieuwen en het bij velen niet werkt zoals het moet omdat hun servers de aanvraag van kijkers niet aan kan dan verschiet ik in niks meer bij hen,
na de server problemen enkele weken geleden met het internet.....
sinds ze weten dat ze overgenomen worden door global gaat alles daar verkeerd merk ik op,
net of ze geen zin hebben in een goede dienst leveren Huh Sad
Waarom betalen we die lui?
Als dat zo doorgaat, tn buiten. Het zal rap gedaan zijn.

wat bedoel je hier mee?Er is vandaag toch nog niets mis gegaan enkel dat het wat traagjes vooruit gaat als je vergelijkt tegenover bij de concurentie.

vraag eens wat er wel goed gaat,telenet heeft 3 weken mijn overgang naar proximus tegen gehouden,
waarom,ik weet het niet.
als ze met alles zo zijn.....
Antwoord
#12
(08-03-2013, 00:24)master-magic schreef:
(07-03-2013, 23:08)Dimira schreef:
(07-03-2013, 20:53)apollo schreef:
(07-03-2013, 16:48)master-magic schreef: denk dat hun voorkeur nu uitgaat naar de inbreng op de boxen van die nieuwe yelo optie,
want de horizon is er en die hebben al in nederland en zwitserland voor problemen gezorgd,
dus vrees dat we er ook nog van zullen krijgen Wink
maar ja,als je al ziet dat ze hun yelo nog niet perfect kunnen vernieuwen en het bij velen niet werkt zoals het moet omdat hun servers de aanvraag van kijkers niet aan kan dan verschiet ik in niks meer bij hen,
na de server problemen enkele weken geleden met het internet.....
sinds ze weten dat ze overgenomen worden door global gaat alles daar verkeerd merk ik op,
net of ze geen zin hebben in een goede dienst leveren Huh Sad
Waarom betalen we die lui?
Als dat zo doorgaat, tn buiten. Het zal rap gedaan zijn.

wat bedoel je hier mee?Er is vandaag toch nog niets mis gegaan enkel dat het wat traagjes vooruit gaat als je vergelijkt tegenover bij de concurentie.

vraag eens wat er wel goed gaat,telenet heeft 3 weken mijn overgang naar proximus tegen gehouden,
waarom,ik weet het niet.
als ze met alles zo zijn.....

Ja dat heb ik gelezen van de week.Dat is toch ook schandalig.Denk nu wel dat ze het op een ander bij de één en de ander nu af en toe ook zo eens proberen te rekken.Trouwens zullen ze denken een klant is een klant.en die zien ze nooit graag vertrekken.
Antwoord
#13
Na die nieuwe upgrade heb ik het opstarten nog eens getimed,het duurt bijna een minuut eer het vernieuwde opstart scherm verdwijnt en dan nog eens bijna een minuut eer het grijze balkje verdwijnt waarna je uiteindelijk in uw menu kan.Niet echt een verbetering als je het mij vraagt.Iets dat niets met die upgrade te maken heeft is dat wanneer ik mijn systeem opstart er ALTIJD een sec het beeld wegvalt,ook bij gebruik van de radiokanalen altijd een hapering in het geluid. Zou dat aan de dc liggen of aan m'n surround systeem?
Antwoord
#14
(11-03-2013, 16:43)tontol36 schreef: Na die nieuwe upgrade heb ik het opstarten nog eens getimed,het duurt bijna een minuut eer het vernieuwde opstart scherm verdwijnt en dan nog eens bijna een minuut eer het grijze balkje verdwijnt waarna je uiteindelijk in uw menu kan.Niet echt een verbetering als je het mij vraagt.Iets dat niets met die upgrade te maken heeft is dat wanneer ik mijn systeem opstart er ALTIJD een sec het beeld wegvalt,ook bij gebruik van de radiokanalen altijd een hapering in het geluid. Zou dat aan de dc liggen of aan m'n surround systeem?

hoe is uw kabelsignaal ????
kan zijn dat je met net genoeg signaal zit op de kabel om alles direct door te sturen,
ofwel ergens vertraging op je bekabeling via hdmi die een goedkeuring moet geven om door te geven.
Antwoord
#15
nu op één
TSID 11
SN 39,0
BER 2.1E8
100%
4.9dbmv
Antwoord
#16
(11-03-2013, 17:20)tontol36 schreef: nu op één
TSID 11
SN 39,0
BER 2.1E8
100%
4.9dbmv

is dat op de zender waar je problemen mee had ??????
kan ook liggen aan de hdmi beveiliging die voor problemen zorgt,dat die een tussen apparaat ziet en het even blokeert.
Antwoord
#17
maakt niet uit, wanneer ik dc,surround en of tv op zet(in deze volgorde) komt het voor, alles springt op en dan één seconde een hapering,zowel tv als radio kanalen.
Antwoord
#18
(11-03-2013, 16:43)tontol36 schreef: Na die nieuwe upgrade heb ik het opstarten nog eens getimed,het duurt bijna een minuut eer het vernieuwde opstart scherm verdwijnt en dan nog eens bijna een minuut eer het grijze balkje verdwijnt waarna je uiteindelijk in uw menu kan.Niet echt een verbetering als je het mij vraagt.Iets dat niets met die upgrade te maken heeft is dat wanneer ik mijn systeem opstart er ALTIJD een sec het beeld wegvalt,ook bij gebruik van de radiokanalen altijd een hapering in het geluid. Zou dat aan de dc liggen of aan m'n surround systeem?
Nee,is mij ook op gevallen en vind dat heel vervelend.Net zoals bij belgacom was dat vroeger toen ze met de v3 decoders werkten.Die waren zo traag dat je daar werkelijk van in't slaap viel.Toen is de v4 gekomen en die kan je vergelijken met de AD 2100 die was veel sneller.Maar hier heb ik dat ook Als ik die tv op zet met m'n kastje van de digicorder en ik switch bovenaan tussen tv en digibox.je weet wel hoe je je tv aan moet zetten dat is 3 keer switchen.dan kan je binnen de minuut dat geluid of niets anders verzetten want er reageert niets.
Antwoord
#19
(11-03-2013, 22:13)tontol36 schreef: maakt niet uit, wanneer ik dc,surround en of tv op zet(in deze volgorde) komt het voor, alles springt op en dan één seconde een hapering,zowel tv als radio kanalen.

zal met de beveiliging zijn die op de hdmi uitgang zit,er moet een goedkeuring gegeven worden dat het signaal mag doorgegeven worden.
Antwoord
#20
Als ik u goed begrijp is daar dus niks aan te doen,ok geen probleem, het was enkel maar een vaststelling, wat is trouwens één seconde ,toch bedankt voor de moeite master.
groetjes eddy
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)