CI telenet kaart
#1
Beste leden ,

Ik heb een vraagje,ik heb een zo ci telenet kaart en Philips 3000 series LCD-TV 47PFL3605H 119 cm (47") Full HD 1080p DVB-T. ik probeer dus digitaal zenders te scannen maar helaas wilt niet lukken.Ik krijg enkel analoog zenders gescand.
bij handmatig zoeken kan ik een frequentie ingeven maar dat is enkel voor MHG geen KHZ systeem.ik weet ook niet waar ik precies ID netwerk en frequentie dacht iets van 322.000 KHZ voor telenet ingeven.
Weet iemand misschien hoe dat ik toch de digitaal zenders kan scannen.
Alvast bedankt
Antwoord
#2
spijtig genoeg zal je met die tv geen digitale tv via kabel kunnen ontvangen,
je hebt daarvoor een DVB-C tuner in je tv nodig,
met de tuner die jij hebt (DVB-T) kan je enkel digitale tv via een oude antenne ontvangen uit de lucht.
Antwoord
#3
Bedankt voor uw reactie,misschien een stom vraag bestaat geen optie om een externe DVB-C tuner aan te sluiten of andere oplossing,zonder dat ik een andere tv moeten kopen.Het is voor de kids bedoelt om tv te kijken.
Antwoord
#4
er bestaan andere ontvanger voor kabel dat ook een CI slot hebben,maar of dit mogelijk is betwijfel ik omdat bij telenet de CI+ module gebruikt word en dit nog niet word ondersteund op een goede werking met andere kabel ontvangers.
Antwoord
#5
ik snap het,hartelijk dank voor uw informatie en nog een fijne avond
Antwoord
#6
Hollander95 moest bij de aankoop van een TV toestel er opgelet hebben of er een DCB-C tuner aanwezig was en of die wel geschikt was voor die CI+ module van Telenet, nu dat het niet geval is is er maar 1 optie en dat is een digibox of een digicorder aansluiten op zijn TV.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)