internet exporer
#31
(15-12-2012, 14:08)Dimira schreef: Ik heb nu google chrome ook even gedownload.Naar een site surfen is inderdaad niet moeilijk maar hoe je je verder al die instellingen moet zetten weet ik ook niet.Ik was die menu balk bij ie gewoon waarbij ik al mijn faforite sites kon zetten en hier weet ik niet hoe dat te doen.

Bedoel jij die balk bovenaan? Ik kan u dat zonder probleem allemaal uitleggen u mag me altijd bellen.
Antwoord
#32
maar langs de telefoon gaat dat allemaal moeilijker.Misschien kunnen we anders na de winter zien als je naar de camping gaat of zo en dan kan je me ineens beter leren kennen.,nu vandaag heeft die zijn kuren weer niet en valt die weer minder uit.Dat wilt toch zeggen dat dat een heel onstabile broser is.Ik versta dat ding ook niet meer hoor.Huh
Antwoord
#33
(16-12-2012, 15:48)Dimira schreef: maar langs de telefoon gaat dat allemaal moeilijker.Misschien kunnen we anders na de winter zien als je naar de camping gaat of zo en dan kan je me ineens beter leren kennen.,nu vandaag heeft die zijn kuren weer niet en valt die weer minder uit.Dat wilt toch zeggen dat dat een heel onstabile broser is.Ik versta dat ding ook niet meer hoor.Huh

Ik denk he dat je ganse pc eens. Nazicht hebben moet.
Via de telefoon gaat dat makelijker want dan zeg ik op wat je klikken moet stap voor stap. Maar bij ons op de camping altijd welkom,maar dat is pas na de winter we terug gaan ongeveer rond pasen.
Ik heb al veel mensen uit de nood geholpen met hun pc.
Antwoord
#34
We zullen dan wel zien.Wat er juist fout is weet ik niet.
Antwoord
#35
Ben nu overgeschakeld naar Firefox die lijkt nog het meest op die internet explorer vind ik.Enkel heb ik nog niet gevonden hoe je een nieuwe sites moet koppelen aan die balk bovenaan waar dus ook Most Visited in staat.En ook als je een site bij je bladwijzers moet plaatsen hoe je dit juist moet doen.Soms heb ik al een hoofdtittel waaronder al enkele sites staan en soms niet?
.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)