programma's opslaan van hd digicorder
#1
blykbaar kan je je programma's die op je harde schyf van je hd digicorder wel opslagen .je moet over een hd digicorder beschikken met usb aansluiting achter aan en de schyf van je hd digicorder moet vol zyn.dan een externe schyf aan sluiten via usb aansluiting.iemand al geprobeerd?
Antwoord
#2
dat werkt niet,die poort is gesloten voor overdracht van die dingen,enkel opladen lukt via deze weg.
de telenetbox zit gesloten om buitengebruik toe te laten.
Antwoord
#3
(24-12-2012, 15:19)master-magic schreef: dat werkt niet,die poort is gesloten voor overdracht van die dingen,enkel opladen lukt via deze weg.
de telenetbox zit gesloten om buitengebruik toe te laten.

blykbaar gaat het wel hoor,maar je schyf moet vol zyn hee anders gaat het niet ,inpluggen en dan hoor je een gepiep en dan word het op een externe schyf opgeslagen
Antwoord
#4
(24-12-2012, 15:26)ulrik schreef:
(24-12-2012, 15:19)master-magic schreef: dat werkt niet,die poort is gesloten voor overdracht van die dingen,enkel opladen lukt via deze weg.
de telenetbox zit gesloten om buitengebruik toe te laten.

blykbaar gaat het wel hoor,maar je schyf moet vol zyn hee anders gaat het niet ,inpluggen en dan hoor je een gepiep en dan word het op een externe schyf opgeslagen
dit lijkt me een broodje aap verhaal. Al getest? Hoe moet de externe hd geformatteerd zijn? Lijkt me allemaal meer dan ongeloofwaardig.
Antwoord
#5
daarom dat ik zei dat het niet kan,
je moet al een linux achtige schijf format hebben gedaan zodat de linux telenetbox de schijf ziet vrees ik.
en telenet zet die file's dan nog in hun eigen codering erop zodat je er niks mee bent op die externe HDD.
Antwoord
#6
met verlies van kwaliteit....
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)