Kwaliteit Digitale TV met Basic Shake vs Fibernet Shake ?
#1
Hallo,

Ik twijfel tussen een Basic Shake en Fibernet Shake.
Voor Internet doeleinden zal de Basic Shake voldoende zijn, maar ik vraag me af of de verschillen in down- & uploadsnelheid (resp. 30Mbps/2.5Mbps vs 60MBps/4Mbps) een verschil zullen maken in beeldkwaliteit voor Digitale TV ?

Alvast bedankt en beste wensen!
Antwoord
#2
internet heeft NIKS te maken met de beeldkwaliteit van digitale TV.
dus dat is een ding die niet belangrijk is als je genoeg hebt aan de snelheid van de basic shake om te surfen op het internet.
Antwoord
#3
Bedankt!
Antwoord
#4
Knoop het in je oren mensen!
ENKEL digitale tv via IPTV (Belgacom TV) is via je internetverbinding en kan daar door slechter gaan werken.
DVB-S (satteliet), DVB-C (Kabel), DVB-T (Terrestriaal, Teletenne) zijn echter allemaal signalen die meteen doorgestuurd worden (door de lucht of door kabels) en die dus NIET via het internet hoeven maw geen invloed door internetsnelheid
Antwoord
#5
(12-01-2013, 21:00)natte schreef:
(04-01-2013, 11:54)warregubbi schreef: Knoop het in je oren mensen!
ENKEL digitale tv via IPTV (Belgacom TV) is via je internetverbinding en kan daar door slechter gaan werken.
DVB-S (satteliet), DVB-C (Kabel), DVB-T (Terrestriaal, Teletenne) zijn echter allemaal signalen die meteen doorgestuurd worden (door de lucht of door kabels) en die dus NIET via het internet hoeven maw geen invloed door internetsnelheid
hee warregubbi doe zoals ik en pak alles dan heb je geen last hee

Begin je nou weer? Niet iedereen is zo dom om 3 dubbel te betalen hé. Stop nou toch eens met die idiote commentaar dat iedereen alles moet nemen! Dat jij dat wil, dat is goed voor jou; maar sommigen hebben wel iets beters te doen dan 24/7 tv te kijken hoor.
(Sorry maar dat moest er even uit)
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)