Molse modder
#1
Ik heb deze boodschap zojuist gekregen, jullie ook?

Beste Telenet-klant,

Zondag 13 januari rijden de beste veldrijders het Belgisch Kampioenschap in Mol. Als je nu vrijdag 4 januari om 11 uur stipt een sprintje zet op www.telebotten.be, maak je kans op een uniek paar toffe veldritbotten én 2 toegangstickets!
Gewoon, omdat je klant bent.

Hoe doe je mee?

Hou je schoenmaat en je klantennummer klaar.
Onze aftelklok stopt stipt om 11 uur: vul vanaf dan zo snél mogelijk je gegevens in op www.telebotten.be.
De eerste 1.500 Telenet-klanten hebben prijs! Snel zijn is dus de boodschap. Want op is op.

Succes, en wie weet: tot in de Molse modder!

Inge Smidts,
Marketingdirecteur

Daar hebben ze wel geld voor ipv HD kanalen...
Antwoord
#2
HAD HET RADIOSPOTJE AL GEHOORD MET BART WELLENS; tn IS WEL SPONSOR VAN EEN VELDRITTEAM HE
Antwoord
#3
krijg je die berichten niet door als je je email hebt doorgegeven bij sporting telenet? Bij prime is dit ook en nog een paar een paar anderen.

krijg je al dat nieuws.
Antwoord
#4
(03-01-2013, 15:08)Dimira schreef: krijg je die berichten niet door als je je email hebt doorgegeven bij sporting telenet? Bij prime is dit ook en nog een paar een paar anderen.

krijg je al dat nieuws.
Neen, dit is voor alle tn abonnees...
Antwoord
#5
(03-01-2013, 21:24)sportgraag schreef:
(03-01-2013, 15:08)Dimira schreef: krijg je die berichten niet door als je je email hebt doorgegeven bij sporting telenet? Bij prime is dit ook en nog een paar een paar anderen.

krijg je al dat nieuws.
Neen, dit is voor alle tn abonnees...


heb daar toch niets van ontvangen hoor.
Antwoord
#6
(04-01-2013, 19:22)natte schreef:
(03-01-2013, 21:52)Dimira schreef:
(03-01-2013, 21:24)sportgraag schreef:
(03-01-2013, 15:08)Dimira schreef: krijg je die berichten niet door als je je email hebt doorgegeven bij sporting telenet? Bij prime is dit ook en nog een paar een paar anderen.

krijg je al dat nieuws.
Neen, dit is voor alle tn abonnees...


heb daar toch niets van ontvangen hoor.

niet met bier gooie hee

Ik haat veldrijden,zo een vuile boel pfffff
Antwoord
#7
Wink 
nu weten we iDodgyneens wie daar met bier gesmeten heeft.Dodgy
Antwoord
#8
(05-01-2013, 05:03)murdock schreef:
(04-01-2013, 19:22)natte schreef:
(03-01-2013, 21:52)Dimira schreef:
(03-01-2013, 21:24)sportgraag schreef:
(03-01-2013, 15:08)Dimira schreef: krijg je die berichten niet door als je je email hebt doorgegeven bij sporting telenet? Bij prime is dit ook en nog een paar een paar anderen.

krijg je al dat nieuws.
Neen, dit is voor alle tn abonnees...


heb daar toch niets van ontvangen hoor.

niet met bier gooie hee

Ik haat veldrijden,zo een vuile boel pfffff
Lekker in de modderbad Big Grin
Antwoord
#9
(05-01-2013, 09:52)Dimira schreef: nu weten we iDodgyneens wie daar met bier gesmeten heeft.Dodgy

Ik ga daar niet naar toe dimira, ik ben rug patient en kan niet langer dan 1 uur rechtstaan.
Antwoord
#10
Sorry murdock we mogen toch eens grappen en grollen hé.Ik heb het trouwens ook in mijn rug en weet hoe erg je daar van af ziet.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)