Vitaya nu ook in HD
#1
Volgens de Twitter van telenet is vitaya nu ook in hd! Ikheb het nog niet nagekeken.
Antwoord
#2
ik heb het inmiddels eens nagekeken en het beeld is echt wel beter!! eindelijk geen blokjesfeest meer op vitaya! top!
Antwoord
#3
Stond hier al vermeld op het forum Wink

http://www.tv-digitaal.info/showthread.p...7#pid16427
Antwoord
#4
Voor het sd aanbod is dit niet een voordeel vind ik,
Ze tonen veel sd materiaal
Antwoord
#5
(16-03-2016, 19:46)master-magic schreef: Voor het sd aanbod is dit niet een voordeel vind ik,
Ze tonen veel sd materiaal
het beeld is toch ook beter voor sd hoor. dat is wel een voordeel dat het zuiverder is. dat zie je heel hard op een groot scherm.
Antwoord
#6
Voor de fans van Home and away zal dat goed nieuws zijn want nu kunnen ze hun feuilleton terug terug in HD bekijken, tenminste als bij Telenet zitten want de Proximus abonnees moeten Vitaya nog altijd in SD bekijken.
Antwoord
#7
(16-03-2016, 21:48)apestaart12 schreef: Voor de fans van Home and away zal dat goed nieuws zijn want nu kunnen ze hun feuilleton terug terug in HD bekijken, tenminste als bij Telenet zitten want de Proximus abonnees moeten Vitaya nog altijd in SD bekijken.

Als de vmma groep het in hd heeft aangekocht toch Wink
Antwoord
#8
(16-03-2016, 21:55)natte schreef:
(16-03-2016, 19:48)Jelleuh schreef:
(16-03-2016, 19:46)master-magic schreef: Voor het sd aanbod is dit niet een voordeel vind ik,
Ze tonen veel sd materiaal
het beeld is toch ook beter voor sd hoor. dat is wel een voordeel dat het zuiverder is. dat zie je heel hard op een groot scherm.
prima gevonden ik geloof je als twitter dat op telenet zegt

Telenet heeft het op twitter gepost Wink
Antwoord
#9
(16-03-2016, 19:48)Jelleuh schreef:
(16-03-2016, 19:46)master-magic schreef: Voor het sd aanbod is dit niet een voordeel vind ik,
Ze tonen veel sd materiaal
het beeld is toch ook beter voor sd hoor. dat is wel een voordeel dat het zuiverder is. dat zie je heel hard op een groot scherm.

Kan toch nog beter hoor,zag iets daarnet en hd beeld was niet echt zuiver van sd beelden.
De bitrate zit rond de 6900
Antwoord
#10
Je moet eens kijken naar de subs op die zender,zit zo rand rond gekartld,teken dat niet echt zuiver is en nog sd is upgescaled naar hd.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)