Zomertijd niet goed opgevolgd bij Telenet
#1
Sad 
Ben totaal niet gelukkig met de manier waarop ze met de zomertijd omgaan bij Telenet.
Sedert vandaag loopt de 2-daagse EPG (dat is de EPG die je krijgt als je ontvanger niet interactief is (=niet verbonden met het netwerk), of bij TV met een kaartje, en dergelijke)) 1 uur achter.
Ik heb dat al rond 13:00 gemeld, ze vroegen naar screenshots, en dan beweerden ze dat ze het gingen doorgeven, maar er verandert juist niets.
Het is nochtans niet dat de omschakeling van zomer- naar wintertijd of omgekeerd een onverwachts iets is.
Je kunt op je PC een datum intypen tot 2140 of zo, en je PC zal nog weten of het op dat moment zomer- of wintertijd is.
Zwak.
Antwoord
#2
Heb je niets aan als je TV met een Kaartje gebruikt, hee.
Antwoord
#3
(27-03-2016, 23:14)boulder schreef: Heb je niets aan als je TV met een Kaartje gebruikt, hee.

Net ook gechekt,vrt epg loopt uur achter,is nog winteruur 
Geen schone reclame voor telenet
Antwoord
#4
(27-03-2016, 23:20)master-magic schreef:
(27-03-2016, 23:14)boulder schreef: Heb je niets aan als je TV met een Kaartje gebruikt, hee.

Net ook gechekt,vrt epg loopt uur achter,is nog winteruur 
Geen schone reclame voor telenet

Ik heb vastgesteld dat de TV gids via de CI+ module 1 uur vooruit staat en die van de digicorder wel correct is en op de website van één staat die TV gids van vandaag 1 uur achter.
Men zou beter die idiote zomeruur afschaffen want dat brengt alleen verwarring met zich mee.  Angry
Antwoord
#5
(27-03-2016, 23:54)apestaart12 schreef:
(27-03-2016, 23:20)master-magic schreef:
(27-03-2016, 23:14)boulder schreef: Heb je niets aan als je TV met een Kaartje gebruikt, hee.

Net ook gechekt,vrt epg loopt uur achter,is nog winteruur 
Geen schone reclame voor telenet

Ik heb vastgesteld dat de TV gids via de CI+ module 1 uur vooruit staat en die van de digicorder wel correct is en op de website van één staat die TV gids van vandaag 1 uur achter.
Men zou beter die idiote zomeruur afschaffen want dat brengt alleen verwarring met zich mee.  Angry
Bij mij loopt nog een uur achter,op vrt een om 22.15 stond er op dat eigen kweek nog moest beginnen en was net 5 minuten gedaan,al goed dat mijn uur en timer juist staat of had het niet
Antwoord
#6
Gelukkig dat ik verwittigd heb op dit en andere forums.
Btw : vandaag melding gekregen dat het zou moeten opgelost zijn, ik zie nog altijd geen enkele verbetering.
Denk dat ze maar de eerste werkdag (dinsdag) écht gaan kijken, ondertussen blijven ze maar zeggen "nu zou het moeten opgelost zijn, controleer nog eens..."
Antwoord
#7
Is ondertussen opgelost, hee.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)