Neighbours in HD of SD
#1
In de weekdagen wordt om 17 u 35 op één Neighbours uitgezonden maar ik ben aan het twijfelen of die serie in HD is, indien dat zo is is dat maar van ondermaatse kwaliteit vooral ik dat vergelijk met Thuis, die heeft een veel betere HD kwaliteit en Familie die op VTM uitgezonden heeft de beste HD kwaliteit.
Antwoord
#2
(24-09-2016, 17:41)apestaart12 schreef: In de weekdagen wordt om 17 u 35 op één Neighbours uitgezonden maar ik ben aan het twijfelen of die serie in HD is, indien dat zo is is dat maar van ondermaatse kwaliteit vooral ik dat vergelijk met Thuis, die heeft een veel betere HD kwaliteit en Familie die op VTM uitgezonden heeft de beste HD kwaliteit.

Het zou kunnen gaan om oudere afleveringen die waarschijnlijk nog niet in HD werden opgenomen. En die nu op deze HD zender worden uitgezonden, vandaar de slechtere beeldkwaliteit.
Allez, das mijn vermoeden. We zien dat soms op andere zenders ook. Was vroeger ook zo met de 16:9. Als daar oudere afleveringen in 4:3 werden op uitgezonden zat m'n met die zwarte balken links en rechts.
Antwoord
#3
ik volg dat niet maar dacht dat ze 1 a 2 jaar achterlopen met australie en daar is het wel degelijk in HD,net zoals Home and away in HD is bij Seven (dezelfde groep dacht ik).
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)