Orange Belgium biedt prepaidklanten registratiemogelijkheid
#1
Orange Belgium heeft zijn prepaidproces zodanig ingericht dat nieuwe en bestaande prepaid-klanten zich kunnen identificeren. Vanaf dit najaar zal het voor prepaidklanten in België wettelijk verplicht zijn om zich te identificeren. Nieuwe prepaidklanten kunnen zich vrijwillig registreren wanneer ze een herlaadkaart kopen in een Orange-shop. Bestaande prepaidklanten kunnen zich indien gewenst online registreren. Zodra het Koninklijk Besluit daadwerkelijk van kracht wordt, zal Orange dit proces verplicht maken.
In de zomer van 2016 was Orange klaar met de ontwikkeling van zijn online registratieproces en het proces in de Orange-shops. Van augustus tot oktober liep een testfase in meerdere Orange-shops en op de website. Omdat het Koninklijk Besluit nog niet van kracht was, handelde Orange proactief en vroeg het nieuwe prepaidklanten zich te identificeren bij de aankoop van een herlaadkaart in een Orange-shop. De online registratietool werd enkele weken getest.

Orange benadrukt dat de verzamelde gegevens van prepaidklanten volledig in lijn met de regels en bepalingen van de Privacycommissie zullen worden verwerkt.
Antwoord
#2
Is enkel voor gsm herlaadkaarten dat iedereen verplicht gaat worden om zich te registreren zodat ze zien wie met wat belt in geval van dreiging,
Orange tv heeft hier niks mee te maken.
Antwoord
#3
Kan je bij Orange enkel internet en gsm nemen? Want dan kan ik het basispakket bij Telenet behouden en bij gratisstreamen heb ik toch de rest tot dat ik volgend jaar of binnen twee jaar IP TV neem. Want zenders heb je evenveel maar het voordeel is dat je een decoder hebt, en nu enkel maar kan streamen. En dan kan je opnemen en ook 3 dagen terug zien.
Antwoord
#4
(07-12-2016, 11:08)Dimira schreef: Kan je bij Orange enkel internet en gsm nemen? Want dan kan ik het basispakket bij Telenet behouden en bij gratisstreamen heb ik toch de rest tot dat ik volgend jaar of binnen twee jaar IP TV neem. Want zenders heb je evenveel maar het voordeel is dat je een decoder hebt, en nu enkel maar kan streamen. En dan kan je opnemen en ook 3 dagen terug zien.

Jij zou hier nooit meer terug komen ? 
Wat moet je nog geloven in deze wereld ;-)
Antwoord
#5
(07-12-2016, 11:08)Dimira schreef: Kan je bij Orange enkel internet en gsm nemen? Want dan kan ik het basispakket bij Telenet behouden en bij gratisstreamen heb ik toch de rest tot dat ik volgend jaar of binnen twee jaar IP TV neem. Want zenders heb je evenveel maar het voordeel is dat je een decoder hebt, en nu enkel maar kan streamen. En dan kan je opnemen en ook 3 dagen terug zien.

Neen, dat is niet mogelijk, je moet internet en TV nemen en natuurlijk ook een GSM abonnement, geen herlaadkaarten.
Het is dus alles of niks.
Antwoord
#6
(07-12-2016, 17:11)chukky2 schreef:
(07-12-2016, 11:08)Dimira schreef: Kan je bij Orange enkel internet en gsm nemen? Want dan kan ik het basispakket bij Telenet behouden en bij gratisstreamen heb ik toch de rest tot dat ik volgend jaar of binnen twee jaar IP TV neem. Want zenders heb je evenveel maar het voordeel is dat je een decoder hebt, en nu enkel maar kan streamen. En dan kan je opnemen en ook 3 dagen terug zien.

Jij zou hier nooit meer terug komen ? 
Wat moet je nog geloven in deze wereld ;-)

Ik heb dat nooit gezegd,  ik heb andere oorden verkent. Huh
Antwoord
#7
(07-12-2016, 18:23)apestaart12 schreef:
(07-12-2016, 11:08)Dimira schreef: Kan je bij Orange enkel internet en gsm nemen? Want dan kan ik het basispakket bij Telenet behouden en bij gratisstreamen heb ik toch de rest tot dat ik volgend jaar of binnen twee jaar IP TV neem. Want zenders heb je evenveel maar het voordeel is dat je een decoder hebt, en nu enkel maar kan streamen. En dan kan je opnemen en ook 3 dagen terug zien.

Neen, dat is niet mogelijk, je moet internet en TV nemen en natuurlijk ook een GSM abonnement, geen herlaadkaarten.
Het is dus alles of niks.


Spijtig ,want dan zit je dus in feite met dubbele kanalen als je het basispaket van Telenet neemt. Of anders moet ik het in zijn geheel laten vallen en enkel  Orange nemen. De vraag is dan nog of Belgisch voetbal volgend seizoen in hun aanbod zit, want de kwaliteit bij gratis streamen in bij die voetbalzenders allemaal niet opperbest. Al zijn die streams HD en is hetzelfde wat men uitzend bij Telenet. dus ook de commentaar.
Antwoord
#8
Maar dit alles heeft niks te maken met het topic.
Antwoord
#9
Maar heeft allemaal niks te maken met registratie van mensen met prepaidkaart.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)