Proximus voegt 60.000 radiostations aan tv-aanbod toe
#1
Proximus ondertekent een akkoord met Radioline, Europees aanbieder op het vlak van radioaggregatie, met een catalogus van 60.000 radiostations en audiopodcasts. Met het akkoord is het complete aanbod van Radioline voortaan inbegrepen in het basispakket van Proximus TV-klanten. Online radio luisteren op geconnecteerde tv-toestellen wint wereldwijd snel veld.

Klanten van Proximus TV krijgen toegang tot het radioaanbod door de integratie van de (reclamevrije) Radioline-app in hun decoder van de laatste generatie (V5 of V5 compact). De klanten hebben voortaan toegang tot een uitgebreid en internationaal aanbod van meer dan 60.000 radio's en audiopodcasts uit 130 landen en tal van functies (favorieten, programmaroosters, muziekmetadata, themacatalogi).

Voor klanten die niet over de laatste generatie decoders beschikken, biedt Proximus ook toegang tot Radioline via de SwipeBox, die elke klant kan aanschaffen en die men kan installeren op elke decoder.
Antwoord
#2
(18-01-2017, 20:53)natte schreef: Amaai liever 5v posten

Pakt geen ruimte in he komt via een bestaande firma,is enkel wat Mb bij gebruik.
Net zoals met netflix,een app op de box en verder geen ruimte in gebruik.
Antwoord
#3
(18-01-2017, 20:53)natte schreef: Amaai liever 5v posten

Amaai, man man man, wanneer kun je die allemaal beluisteren ? 60.000 zenders amaai...
Antwoord
#4
(19-01-2017, 08:07)natte schreef:
(18-01-2017, 23:09)Dreekes schreef:
(18-01-2017, 20:53)natte schreef: Amaai liever 5v posten

Amaai, man man man, wanneer kun je die allemaal beluisteren ? 60.000 zenders amaai...

ja moet nu al 7000 zenders zappen en dan nog eens 70000 zenders radio holalala

Daar kan nooit zoveel deftige zenders tussen zitten bij die 7000 zenders,
Veel van die beltelefoonzenders zeker op sat,
Koop eens 1 deftige ontvanger waarmee je satelliet kan kijken en deftige schotel met 4 of meer koppen en stel je lijst zelf samen,dan ga je niet zoveel moeten zappen en zie je deftige zenders.
Ik heb al die beltelfoonzenders niet instaan,
Wat heb je daar ook aan niks,fotootjes met telefoonnummer op.
Plaatsvervuiling en dikke boelen zoals je altijd zegt Wink
Antwoord
#5
Bezitters van V4 decoders zoals mezelf vallen dus uit de boot, nu ik ga daar geen spel van maken, als ik naar wereldwijde radiozenders wil luisteren zal ik dat wel doen via het internet op mijn laptop.
Antwoord
#6
(19-01-2017, 13:13)apestaart12 schreef: Bezitters van V4 decoders zoals mezelf vallen dus uit de boot, nu ik ga daar geen spel van maken, als ik naar wereldwijde radiozenders wil luisteren zal ik dat wel doen via het internet op mijn laptop.

Idd,denk dat er veel buitenlandse brol tussen zit ook waar men niks aan heeft.
Antwoord
#7
(18-01-2017, 23:09)Dreekes schreef:
(18-01-2017, 20:53)natte schreef: Amaai liever 5v posten

Amaai, man man man, wanneer kun je die allemaal beluisteren ? 60.000 zenders amaai...

Ik kom nog niet aan de 3000 denk ik en ben al blij dat ik de Hollanders en de Duitsers heb. Smile
Antwoord
#8
Het is wel te hopen dat men één keer gaat zorgen dat men bij Proximus een standvastig product kan aanbieden. Want anders is men er ook niets mee met een box of decoder die tientallen keer per dag uitvalt en nog andere kwalen heeft. Ik weet er genoeg van, want ik ben er zelf 5 maal geweest.
Antwoord
#9
(19-01-2017, 16:48)Dimira schreef: Het is wel te hopen dat men één keer gaat zorgen dat men bij Proximus een standvastig product kan aanbieden. Want anders is men er ook niets mee met een box of decoder die tientallen keer per dag uitvalt en nog andere kwalen heeft. Ik weet er genoeg van, want ik ben er zelf 5 maal geweest.

Jij hebt toch altijd tegenslag he,elke keer problemen met je decoders,ist niet bij proximus dan ist bij telenet Tongue
Ik ken zelf mensen die geen problemen mee hebben,is te zien welke je hebt soms.
Of een update die bij jou elke keer fout loopt.
Antwoord
#10
(19-01-2017, 17:41)master-magic schreef:
(19-01-2017, 16:48)Dimira schreef: Het is wel te hopen dat men  één keer gaat zorgen dat men bij Proximus een standvastig product kan aanbieden. Want anders is men er ook niets mee met een box of decoder die tientallen keer per dag uitvalt en nog andere kwalen heeft. Ik weet er genoeg van, want ik ben er zelf 5 maal geweest.

Jij hebt toch altijd tegenslag he,elke keer problemen met je decoders,ist niet bij proximus dan ist bij telenet Tongue
Ik ken zelf mensen die geen problemen mee hebben,is te zien welke je hebt soms.
Of een update die bij jou elke keer fout loopt.

Ik ben één van die mensen die voor te zeggen nooit problemen heeft met mijn V4 decoder.  Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)