Now Snow
#1
Aangezien wij veel problemen hadden met onze Scarlet (Begacom) box en er ondanks diverse interventies nog altijd geen verbetering was, twee en een halve week geleden besloten naar Snow over te stappen.

Snow gecontacteerd en de belofte gekregen dat er 21 februari in de voormiddag een installateur de boel in orde zou komen maken. M'n vrouw heeft er een halve dag verlof voor genomen. Die donderdag heel de dag no Snow. Angry

Vorige zaterdag gebeld met Snow (uiteraard moet je dan bellen met de klantendienst die geen gratis nummer heeft). Uitvoerige excuses Angel en de belofte dat afgelopen donderdag voormiddag alsnog een installateur langs zou komen. M'n vrouw heeft er nogmaals een halve dag verlof voor genomen, maar opnieuw no Snow. Angry Angry

Ik probeer sinds donderdag de klantendienst te bereiken, maar je krijgt alleen maar een wachtmuziekje en de mededeling dat als je je telefoonnr opgeeft je direkt terug gebeld wordt. Sinds donderdag ben ik echter nog niet teruggebeld. Angry Angry Angry

Van Scarlet heb ik ondertussen al een bericht gekregen dat ik hun spullen binnen 2 weken moet terug sturen .................
Antwoord
#2
(02-03-2013, 17:03)Fritstelaat schreef: Aangezien wij veel problemen hadden met onze Scarlet (Begacom) box en er ondanks diverse interventies nog altijd geen verbetering was, twee en een halve week geleden besloten naar Snow over te stappen.

Snow gecontacteerd en de belofte gekregen dat er 21 februari in de voormiddag een installateur de boel in orde zou komen maken. M'n vrouw heeft er een halve dag verlof voor genomen. Die donderdag heel de dag no Snow. Angry

Vorige zaterdag gebeld met Snow (uiteraard moet je dan bellen met de klantendienst die geen gratis nummer heeft). Uitvoerige excuses Angel en de belofte dat afgelopen donderdag voormiddag alsnog een installateur langs zou komen. M'n vrouw heeft er nogmaals een halve dag verlof voor genomen, maar opnieuw no Snow. Angry Angry

Ik probeer sinds donderdag de klantendienst te bereiken, maar je krijgt alleen maar een wachtmuziekje en de mededeling dat als je je telefoonnr opgeeft je direkt terug gebeld wordt. Sinds donderdag ben ik echter nog niet teruggebeld. Angry Angry Angry

Van Scarlet heb ik ondertussen al een bericht gekregen dat ik hun spullen binnen 2 weken moet terug sturen .................
Wat een gedoe allemaal; 1 hele dag verlof kwijt en geen snow te zien. Lente weldra inzicht...

Kan je beter niet naar Belgacom gaan, vermits je toch al de Belgacomlijn gebruikt hebt voor Scarlett?
Ik denk dat je bij Belgacom beter af bent dan bij Snow en Scarlett.

Ik had al van in het begin gedacht dat Snow niet deugde...
Antwoord
#3
Snow smelts for the sun. Ben benieuwd of ze de zomer halen master gaat nog gelijk krijgen,mobistar deed nog beter denk ik.
Antwoord
#4
bij belgacom is het ook niet veel beter hoor,
kheb er ook al 3 weken problemen mee,is wel niet met de tv of internet ofzo,
maar met hun proximus simkaart optie,telenet wil mij niet lossen om naar belgacom te gaan voor mijn gsm,
ze zeggen dat mijn gsm abbo king bij telenet op een andere naam staat,
en dat kan niet want de factuur van telenet staat op mijn naam.
en belgacom ging mij een sms sturen waneer ze meer info hebben,en dat heb ik ook nog niet ontvangen.
Antwoord
#5
Ik lees nu af en toe op dat forum en veel soeps is dat daar precies niet meer.Nu mogen ze nog wat winst gemaakt hebben en moet ik misschien noodgedwongen dit jaar een overstap naar daar doen,maar bij telenet zit ik toch goed.Al betaal ik misschien iets meer maar dan ligt dit aan mij door mijn paketten.
Antwoord
#6
(03-03-2013, 17:56)master-magic schreef: bij belgacom is het ook niet veel beter hoor,
kheb er ook al 3 weken problemen mee,is wel niet met de tv of internet ofzo,
maar met hun proximus simkaart optie,telenet wil mij niet lossen om naar belgacom te gaan voor mijn gsm,
ze zeggen dat mijn gsm abbo king bij telenet op een andere naam staat,
en dat kan niet want de factuur van telenet staat op mijn naam.
en belgacom ging mij een sms sturen waneer ze meer info hebben,en dat heb ik ook nog niet ontvangen.

Met de nieuwe wet kan je overstappen wanneer je wil toch? Had ik in jou plaats geweest dan was ik allang weg.
Ik heb geen abo meer voor gsm ben gemakkelijk met mijn GC van belacom. Daar kan nog king nog kong aan, 2 GB mobiel int iedere maand is een luxe.
Antwoord
#7
(10-03-2013, 19:47)murdock schreef:
(03-03-2013, 17:56)master-magic schreef: bij belgacom is het ook niet veel beter hoor,
kheb er ook al 3 weken problemen mee,is wel niet met de tv of internet ofzo,
maar met hun proximus simkaart optie,telenet wil mij niet lossen om naar belgacom te gaan voor mijn gsm,
ze zeggen dat mijn gsm abbo king bij telenet op een andere naam staat,
en dat kan niet want de factuur van telenet staat op mijn naam.
en belgacom ging mij een sms sturen waneer ze meer info hebben,en dat heb ik ook nog niet ontvangen.

Met de nieuwe wet kan je overstappen wanneer je wil toch? Had ik in jou plaats geweest dan was ik allang weg.
Ik heb geen abo meer voor gsm ben gemakkelijk met mijn GC van belacom. Daar kan nog king nog kong aan, 2 GB mobiel int iedere maand is een luxe.
na 3 weken is het ondertussen al paar dagen opgelost,
belgacom heeft paar keer gebeld naar telenet en ze hebben toen toegegeven en overgezet,
en overstappen waneer je wil,daarom dat ik 3 weken moest wachten zeker Huh
Antwoord
#8
(17-11-2013, 20:53)natte schreef: iemand al ervaring met snowtv

binnenkort wel als het gaat sneeuwen,dan hebben we snowtv Tongue
Antwoord
#9
Wie heeft er ervaring met scarlet?
Antwoord
#10
(18-11-2013, 22:11)natte schreef:
(18-11-2013, 02:05)murdock schreef: Wie heeft er ervaring met scarlet?

mijn broer heeft het maar vele problemen met onebox.
ben blij nog iets van je te horen bythewee
scarlet is ook deel belgacom

ook natte,was lang geleden.
Ik ben zeer tevreden van telenet ook al betaal ik iets meer. Maar ik heb nu 2 dames gehoord van scarlet die beweren je 2 tv,s kan aansluiten op 1 recorder maar volgens een man via chat op scarlet is dat niet waar.
onebox is dat de modem? Hoe is het met de snelheid van het internet? Denk dat telenet de snelste is zeker? Ik heb nu whoppa.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)