yelotv hapert via internet op pc
#81
Dat is nog een oude modem dan want bij mij brand er niets blauw.Enkel groen en rood als ik opneem.
Antwoord
#82
(19-03-2013, 22:35)murdock schreef: ik zie nu op de modem dat er bij mij 2 blauwe leds branden is dat normaal? normaal mag er toch maar 1 blauw led branden?

als er 1 blauwe led extra brand dan betekend dat je digibox of corder niet interactief is met telenet Wink
heb dat hier ook 2 blauwe ledjes in plaats van 1 blauw en de rest groen.
Antwoord
#83
(19-03-2013, 22:56)master-magic schreef:
(19-03-2013, 22:35)murdock schreef: ik zie nu op de modem dat er bij mij 2 blauwe leds branden is dat normaal? normaal mag er toch maar 1 blauw led branden?

als er 1 blauwe led extra brand dan betekend dat je digibox of corder niet interactief is met telenet Wink
heb dat hier ook 2 blauwe ledjes in plaats van 1 blauw en de rest groen.

dat kan kloppen master, wij hebben 2 digicorders en 1HD box maar de hd box is van mijn vader en deze is idd niet interactief.
Antwoord
#84
(19-03-2013, 22:43)Dimira schreef: Dat is nog een oude modem dan want bij mij brand er niets blauw.Enkel groen en rood als ik opneem.

dan zal jij geen fibernet hebben he? ik heb dat wel en dan krijg je een nadere modem daar moet 1 blauw ledje op branden anders zit je niet op fibernet. ik zou dat niet meer wille missen die hoge download snelheden.
Antwoord
#85
het zit hier ernstig fout denk ik want mijn opnames niet meer zien via de yelo. wanneer ik tv opzet in onze woonkamer en dan he menu wil oproepen dan moet deze eerst ingeladen worden ik krijg onderaan de grijze streepjes na enkele ogenblikken kan ik het menu gebruiken, nu wou ik iets via de tv gids programmeren en de hd digicorder loopt gewoon vast, ik heb het kunnen oplosssen door effen op exit te blijven duwen dan had ik terug beeld, maar begon hij terug zijn menu in te laden weer verschenen grijze streepjes onderaan het scherm, de digicorder is nochtans het nieuwste model. gisteren avond is onze andere digicorder vast gelopen toen hij 2 opnames aan het doen was. alles heeft steeds goed gewerkt en ik heb niks aan de hardware aangepast, zou dit kunnen komen door die nieuwe update van yelo? of word het tijd ik eens met telenet bel?
Antwoord
#86
(20-03-2013, 15:46)murdock schreef:
(19-03-2013, 22:43)Dimira schreef: Dat is nog een oude modem dan want bij mij brand er niets blauw.Enkel groen en rood als ik opneem.

dan zal jij geen fibernet hebben he? ik heb dat wel en dan krijg je een nadere modem daar moet 1 blauw ledje op branden anders zit je niet op fibernet. ik zou dat niet meer wille missen die hoge download snelheden.

Ik heb ook fibernet hoor.En dat heeft daar niets mee te maken,gewoon je type decoder is dat die anders is.Want mijn internet gebruik ik nu met wifi dus dat is draadloos.Op afrekeningen staat fibernet shake. internet & digitale tv.
Antwoord
#87
(20-03-2013, 16:19)Dimira schreef:
(20-03-2013, 15:46)murdock schreef:
(19-03-2013, 22:43)Dimira schreef: Dat is nog een oude modem dan want bij mij brand er niets blauw.Enkel groen en rood als ik opneem.

dan zal jij geen fibernet hebben he? ik heb dat wel en dan krijg je een nadere modem daar moet 1 blauw ledje op branden anders zit je niet op fibernet. ik zou dat niet meer wille missen die hoge download snelheden.

Ik heb ook fibernet hoor.En dat heeft daar niets mee te maken,gewoon je type decoder is dat die anders is.Want mijn internet gebruik ik nu met wifi dus dat is draadloos.Op afrekeningen staat fabernet shake. internet & digitale tv.

je moet een blauw ledje hebben anders zit je niet op het fibernet net,dat heeft een technieker gezegd we daarop moesten letten .welke shake heb jij? ik heb ook wifi dat is ingebouwd in mijn telenet modem, maar omdat onze modem op de gelijkvloerse staat en onze slaapkamer op 2de verdieping heb ik in onze woonkamer op de eerste verdieping er een draadloze routner bij geze om ook internet te hebben in de slaapkamer voor mijn ipad en iphone. de digicorder gebruikt een powerline.
Antwoord
#88
(20-03-2013, 16:44)murdock schreef:
(20-03-2013, 16:19)Dimira schreef:
(20-03-2013, 15:46)murdock schreef:
(19-03-2013, 22:43)Dimira schreef: Dat is nog een oude modem dan want bij mij brand er niets blauw.Enkel groen en rood als ik opneem.

dan zal jij geen fibernet hebben he? ik heb dat wel en dan krijg je een nadere modem daar moet 1 blauw ledje op branden anders zit je niet op fibernet. ik zou dat niet meer wille missen die hoge download snelheden.

Ik heb ook fibernet hoor.En dat heeft daar niets mee te maken,gewoon je type decoder is dat die anders is.Want mijn internet gebruik ik nu met wifi dus dat is draadloos.Op afrekeningen staat fabernet shake. internet & digitale tv.

je moet een blauw ledje hebben anders zit je niet op het fibernet net,dat heeft een technieker gezegd we daarop moesten letten .welke shake heb jij? ik heb ook wifi dat is ingebouwd in mijn telenet modem, maar omdat onze modem op de gelijkvloerse staat en onze slaapkamer op 2de verdieping heb ik in onze woonkamer op de eerste verdieping er een draadloze routner bij geze om ook internet te hebben in de slaapkamer voor mijn ipad en iphone. de digicorder gebruikt een powerline.


Ik zeg het je toch een fibernet shake internet en digitale tv dat internet heb je in feite altijd als je internet neemt dus dit is niet het draadloos internet.
Antwoord
#89
(20-03-2013, 16:59)Dimira schreef:
(20-03-2013, 16:44)murdock schreef:
(20-03-2013, 16:19)Dimira schreef:
(20-03-2013, 15:46)murdock schreef:
(19-03-2013, 22:43)Dimira schreef: Dat is nog een oude modem dan want bij mij brand er niets blauw.Enkel groen en rood als ik opneem.

dan zal jij geen fibernet hebben he? ik heb dat wel en dan krijg je een nadere modem daar moet 1 blauw ledje op branden anders zit je niet op fibernet. ik zou dat niet meer wille missen die hoge download snelheden.

Ik heb ook fibernet hoor.En dat heeft daar niets mee te maken,gewoon je type decoder is dat die anders is.Want mijn internet gebruik ik nu met wifi dus dat is draadloos.Op afrekeningen staat fabernet shake. internet & digitale tv.

je moet een blauw ledje hebben anders zit je niet op het fibernet net,dat heeft een technieker gezegd we daarop moesten letten .welke shake heb jij? ik heb ook wifi dat is ingebouwd in mijn telenet modem, maar omdat onze modem op de gelijkvloerse staat en onze slaapkamer op 2de verdieping heb ik in onze woonkamer op de eerste verdieping er een draadloze routner bij geze om ook internet te hebben in de slaapkamer voor mijn ipad en iphone. de digicorder gebruikt een powerline.


Ik zeg het je toch een fibernet shake internet en digitale tv dat internet heb je in feite altijd als je internet neemt dus dit is niet het draadloos internet.

draadloos internet zit ingebouwd in je modem als je fibernet neemt.maar we wijken af van de yelo.
Antwoord
#90
ik ben eens gaan zien bij mijn telenet en daar zie ik bij mijn digicorders dat ze Interactief zijn elle 2 maar bij de digicorders zie ik nu dat de smartcard niet actief zijn,denk dat het probleem is waarom ik niks kan zien op yelo.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)