Waarom niet in HD?
#1
Als je bij "telenet" programma's opvraagt (tegen betaling) zijn ze allemaal in SD en niet in HD.
Dit zou toch wel in HD mogen want je betaald er toch voor.

Waarom is dit niet?
Antwoord
#2
(07-01-2018, 18:07)guyke schreef: Als je bij "telenet" programma's opvraagt (tegen betaling) zijn ze allemaal in SD en niet in HD.
Dit zou toch wel in HD mogen want je betaald er toch voor.

Waarom is dit niet?

sommige zijn wel in HD maar omdat ze beperken op de bandbreedte zodat er meer op aanvraag kan gedaan worden denk je dat het SD is.
en sommige programma's zijn niet beschikbaar voor op aanvraag in HD en kost hen minder ook en pakt minder ruimte in op die server waar hun on demand aanbod staat.
zie dit meer en meer voorkomen, meer vraag en de op aanvraag server word niet geüpgraded,
kennelijk is dat voor hen ook duur zo een upgrade ofzo.
of zou er nog iets anders meespelen dat ze het altijd zo behouden.???
Antwoord
#3
Dat gebeurt niet alleen bij Telenet maar ook bij Proximus en waarschijnlijk ook bij Scarlet, als ik programma's wil opvragen met VOD bij Proximus is dat meestal ook in SD.
Daarom dat ik zoveel mogelijk gebruik maak van TV Replay, hier kan ik programma's tot 36 uur na uitzending in HD bekijken plus dat ik niet moet betalen voor zo'n programma te bekijken.
Antwoord
#4
(08-01-2018, 21:43)natte schreef: Dat kan bij telenet ook hoor

Ja, met Terugkijk TV kan je zelfs tot 1 week na uitzending een programma bekijken wat bij TV Replay slechts 36 uur is.
Antwoord
#5
(08-01-2018, 23:06)apestaart12 schreef:
(08-01-2018, 21:43)natte schreef: Dat kan bij telenet ook hoor

Ja, met Terugkijk TV kan je zelfs tot 1 week na uitzending een programma bekijken wat bij TV Replay slechts 36 uur is.

is dat niet langer als je er voor betaald bij proximus ??????
Antwoord
#6
(08-01-2018, 23:16)master-magic schreef:
(08-01-2018, 23:06)apestaart12 schreef:
(08-01-2018, 21:43)natte schreef: Dat kan bij telenet ook hoor

Ja, met Terugkijk TV kan je zelfs tot 1 week na uitzending een programma bekijken wat bij TV Replay slechts 36 uur is.

is dat niet langer als je er voor betaald bij proximus ??????

Neen, het enige verschil is dat als men TV Replay neemt die inbegrepen is in het pack (oud en nieuw) men niet kan vooruitspoelen, als men wil vooruitspoelen moet men TV Replay+ nemen maar dan moet men € 5/maand extra betalen.
Beide opties zijn tot 36 uur na uitzending te bekijken.
Antwoord
#7
(08-01-2018, 23:51)apestaart12 schreef:
(08-01-2018, 23:16)master-magic schreef:
(08-01-2018, 23:06)apestaart12 schreef:
(08-01-2018, 21:43)natte schreef: Dat kan bij telenet ook hoor

Ja, met Terugkijk TV kan je zelfs tot 1 week na uitzending een programma bekijken wat bij TV Replay slechts 36 uur is.

is dat niet langer als je er voor betaald bij proximus ??????

Neen, het enige verschil is dat als men TV Replay neemt die inbegrepen is in het pack (oud en nieuw) men niet kan vooruitspoelen, als men wil vooruitspoelen moet men TV Replay+ nemen maar dan moet men € 5/maand extra betalen.
Beide opties zijn tot 36 uur na uitzending te bekijken.

dat is wel heel erg beperkt dan Sad
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)