In Nederland online kijken succesvol en hoe in belgie ???
#1
Onderzoeksbureau Telecompaper becijfert dat intussen ruim tweederde van alle tv-toestellen in Nederland is aangesloten op het internet. De groei vlakt wel af want het aandeel steeg in 2017 nog maar met twee procentpunten naar nu 68 procent. De meestgebruikte manier om op een tv-toestel naar content van het web te kijken is door de functies van smart-tv. Toch blijkt juist Chromecast ook goed te scoren. Hiermee kan in feite iedere tv met een HDMI-aansluiting worden omgetoverd tot een smart-tv. Immers kan Chromecast vanaf een laptop, smartphone of tablet vrijwel alle video-content naar het tv-scherm doorsturen. Ook als de tv helemaal geen smart-tv functie of zelfs geen internet-aansluiting heeft. Elf procent van de Nederlandse tv-bezitters gebruikt Chromecast volgens Telecompaper. Concurrent Apple TV scoort op dat punt maar vier procent, een percentage dat bovendien sinds 2014 niet meer is gegroeid.
Antwoord
#2
zo zie je dat online kijken minder belangrijk word, het is sinds 2014 al een status quo van online kijkers.
Antwoord
#3
(12-01-2018, 08:11)natte schreef: zoals vriend chukky zegt streaming is de toekomst

toch niet hé als je de cijfers bekijkt, er is geen stijging meer,
en mensen gaan op den duur er toch van afhaken omdat er veel teveel aanbieders zijn van online kijken,
word te duur als je alles wilt en wie gaat er nu hele avond zitten kijken op hun kleine schermpje, maakt uw ogen ook kapot.
ik zie nog een grote markt voor brillen verkopers Tongue
Antwoord
#4
(12-01-2018, 08:12)natte schreef:
(12-01-2018, 01:10)master-magic schreef: zo zie je dat online kijken minder belangrijk word, het is sinds 2014 al een status quo van online kijkers.

wacht maar als zenders via kabel duur worden

online kijken word ook duurder, zie Netflix Wink
Antwoord
#5
(12-01-2018, 11:54)master-magic schreef:
(12-01-2018, 08:11)natte schreef: zoals vriend chukky zegt streaming is de toekomst

toch niet hé als je de cijfers bekijkt, er is geen stijging meer,
en mensen gaan op den duur er toch van afhaken omdat er veel teveel aanbieders zijn van online kijken,
word te duur als je alles wilt en wie gaat er nu hele avond zitten kijken op hun kleine schermpje, maakt uw ogen ook kapot.
ik zie nog een grote markt voor brillen verkopers Tongue

Oogartsen zullen er ook goed aan verdienen. Big Grin
Antwoord
#6
(16-06-2018, 16:27)natte schreef: jongens die opheffing van geoblokking is echt een wonder. nu werkt alles en legaal en zonder vpn
ik heb alles getest en het werkt. ziehieronder mijn lijstje dat werkt:
prime video amazone
betvgo
filmon
netflix
canaal digitaal live tv
yelotv telenet
videoland
youtube
film1
playsport
stevie
de abonnementen vallen mee en je kan ook vrij intreden.
let wel op hoe lang.
filmbox ga ik nu uittesten 1 week trial
LEVE IPTV LEGAAL EN STREAMING
DANK CHUKKY

Vergeet RTL XL niet, op die manier kan men via dat platform onder andere naar "Goede tijden slechte tijden" kijken.

Yelo TV kan wel alleen bekeken worden via internet van Telenet
Antwoord
#7
Kostelijke grap al die abonnementen, nu met de zomer die komt en goeie weer en veel te doen is hele dagen binnen zitten, gezond is anders.
Antwoord
#8
(16-06-2018, 21:11)natte schreef: dank zij de nieuwe film1 go kan je nu ok eindelijk zonder vpn alle vod films van film1 zien als ook al hun tv kanalen. top Europa dank

nog eens 15 euro erbij, netflix rond de 8 a 9 euro, en de rest, als je alles samentelt word het elke maand duur grapje en je kan maar 1 film ter gelijk zien, en op al die apps spelen meestal allemaal dezelfde films dus overkill alles hebben.
niet iedereen is zo zot om zoveel geld maandelijks neer te leggen.
en als ze nog meer versnipperen gaan mensen dat op den duur ook niet meer willen omdat te duur is,
mensen klagen nu al dat telenet duur is, laat staan al die abbo's er nog bij,
je zit al rap tegen de 200 euro per maand, beetje zotjes vind ik, ieder doet met zijn geld wat die wilt maar zoveel geld uitgeven aan die dingen,
en dan boterhammetjes met konfituur of choco moeten eten omdat men anders alles niet kan betalen maandelijks......
ik heb al mensen gezien dat zo eindigen op mijn werk, moet niet zeggen dat ze nu anders over denken en het allemaal overbodig vinden/vonden......
Antwoord
#9
(17-06-2018, 09:41)natte schreef: ik ga nooit weg en pa en zuip niet hee master. alleen maar werken werken werken en zappen zappen zappen

ken er nog zo..... gezond is anders Wink
Antwoord
#10
(17-06-2018, 18:14)natte schreef: Is ook sport hee

in de zetel zitten gapen naar tv hahahahahahaha ik ken andere dingen dan hoor Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)