Canal Digitaal promoot Basis HD-pakket met nieuwjaarskorting
#1
Canal Digitaal is een promotiecampagne gestart waarbij het zes maanden lang een korting van EUR 13 op het Basis HD-pakket geeft. Onder de noemer Knallende Nieuwjaarskorting krijgt een nieuwe abonnee het pakket de eerste zes maanden van EUR 9,95, bij een abonnement van 24 maanden. Daarna kost het pakket EUR 22,95 per maand.

De abonnee betaalt ook geen registratiekosten ter waarde van EUR 49,95 en geen eenmalige kosten voor de schotelset ter grootte van EUR 199. Wel brengt het eenmalig vooruitbetaling (EUR 25) en verzendkosten (EUR 9,95) in rekening.

Het pakket bestaat uit 56 zenders waarvan 21 in HD. Ook bevat het 167 vrij te ontvangen zenders, Fox Sports 1, Canal Digitaal Films en de Canal Digitaal TV App.
Antwoord
#2
(04-01-2019, 14:51)natte schreef: Haha master das een goei als ik het neem zeg jij dat het illegaal is en jij maakt promotie voor hen. Hahaha das een goei zeg Wink  Wink

in theorie kan het niet maar ze doen het via een omweg en niemand die er over valt.
en waarom kan het met Tv Vlaanderen niet in Nederland maar wel omgekeerd, zeg me dat dan eens,
aan de bankrekening kan het niet liggen dat is ook Europees hier.
waarom de ene wel en de ander niet.
in Nederland moeten ze nog met een Belgisch adres werken om een abbo te kunnen nemen bij Tv Vlaanderen.
Antwoord
#3
Canal Digitaal brengt met een nieuwjaarsactie het tv-abonnement Basis HD onder de aandacht van Nederlanders. Canal Digitaal levert een hybride tv-dienst waarbij satelliet met online (OTT) wordt gecombineerd.

Nieuwe klanten kunnen het Basis HD-abonnement bij het afsluiten van een verbintenis van 24 maanden de eerste zes maanden voor €9,95 per maand gebruiken. Dit is een korting van 13 euro per maand. Na zes maanden moet de normale prijs van het abonnement van €22,95 per maand betaald worden. Tevens hoeft de nieuwe abonnee de eenmalige registratiekosten van €49,95 niet te betalen. Hierdoor komt de totale korting bij het afsluiten van het Basis HD-abonnement binnen de actieperiode op €127,95 uit. Wel moet een vooruitbetaling van 25 euro plaatsvinden en brengt Canal Digitaal €9,95 aan verzendkosten in rekening.

Zenderaanbod

Canal Digitaal levert bij het Basis HD-abonnement 56 zenders waarvan 21 in HD-kwaliteit. Ook zijn 167 zenders ongecodeerd via de satelliet te bekijken. Hieronder bevinden zich de belangrijkste Europese nieuwszenders en de belangrijkste publieke en commerciële zenders van Duitsland, waarvan vele in HD-kwaliteit. De belangrijkste voetbalwedstrijden uit de Eredivisie kunnen via FOX Sports 1 zonder extra kosten met dit abonnement live bekeken worden. Op Film Europe en met Canal Digitaal films kan naar een groot aanbod aan films gekeken worden.

Hybride

Naast satelliettelevisie kan met het Basis HD-abonnement ook online naar tv- en videocontent gekeken worden. Dit kan direct via geschikte modellen Smart TV-internettelevisie met de Canal Digitaal Smart TV App. Op deze televisies kan satelliet naadloos met online gecombineerd worden. Kijken op tablet of smartphone kan overal in de Europese Unie (EU) met de Canal Digitaal Live TV App. Ook via een internetsite kan op pc of laptop online naar het content van Canal Digitaal gekeken worden.
Antwoord
#4
(05-01-2019, 22:38)natte schreef:
(04-01-2019, 15:04)master-magic schreef:
(04-01-2019, 14:51)natte schreef: Haha master das een goei als ik het neem zeg jij dat het illegaal is en jij maakt promotie voor hen. Hahaha das een goei zeg Wink  Wink

in theorie kan het niet maar ze doen het via een omweg en niemand die er over valt.
en waarom kan het met Tv Vlaanderen niet in Nederland maar wel omgekeerd, zeg me dat dan eens,
aan de bankrekening kan het niet liggen dat is ook Europees hier.
waarom de ene wel en de ander niet.
in Nederland moeten ze nog met een Belgisch adres werken om een abbo te kunnen nemen bij Tv Vlaanderen.

Europa is daar zeerduidelijk in. Op smart en tablet mag het via tv niet.

dus al de klanten die CD hebben buiten Nederland zijn in fout, zowel ik als jij als..... want we kijken via satelliet er naar.
zoals ik dacht, bizarre wending allemaal.
Antwoord
#5
(06-01-2019, 21:00)natte schreef: Ik bedoel de apps op tv mogen niet. Worden op zwart gezet op tablets en smartphones wel

dit heeft ook te maken met dat de software van de tv's niet altijd meer kunnen upgedate worden omdat ze die tv niet meer ondersteunen.
is nadeel aan een smart tv, daarom dat ik daar geen voorstander van ben.
merken als samsung ondersteunen 2 jaar hun toestellen en daarna mag je hopen dat je app van Netflix bv nog open gaat of andere opties.
mochten er 4K tv's zijn zonder smart tv aan een betaalbare prijs zou ik het wel weten.....
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)