Rakuten TV start TVoD-dienst in Nederland, Belgie en andere landen
#11
(26-11-2019, 04:37)Frimout1969 schreef: Heeft iemand hier wat ervaring met Rakuten. Hoe is die UHD beeldkwaliteit?
5.1 audio enkel bij UHD dat is een NOW GO

zou eens moeten kijken op de site bij de film of die info er niet bij staat of het 5.1 audio is bij alle films of enkel bij de 4K films.
dat kan je misschien ook eens checken of de films die je wilt zien die info hebben.
Antwoord
#12
Bij Proximus zit 3 TB datavolume in het Internet Maxi Fiber pakket. Daarenboven kan je altijd gratis extra volume "bijkopen" in pakketjes van 300GB. Voor grote volumevreters is Proximus volgens mij een betere keuze dan Telenet.
Antwoord
#13
(06-12-2019, 10:39)evebrussel schreef: Bij Proximus zit 3 TB datavolume in het Internet Maxi Fiber pakket. Daarenboven kan je altijd gratis extra volume "bijkopen" in pakketjes van 300GB. Voor grote volumevreters is Proximus volgens mij een betere keuze dan Telenet.

wel tragere internet snelheid afhankelijk van waar je woont en hoe ver je van de aansluiting zit en of je VDSL kan krijgen of nog ADSL (ja er zijn nog plaatsen dat ze dit aanbieden aan de prijzen van VDSL).
Antwoord
#14
(06-12-2019, 15:57)master-magic schreef:
(06-12-2019, 10:39)evebrussel schreef: Bij Proximus zit 3 TB datavolume in het Internet Maxi Fiber pakket. Daarenboven kan je altijd gratis extra volume "bijkopen" in pakketjes van 300GB. Voor grote volumevreters is Proximus volgens mij een betere keuze dan Telenet.

wel tragere internet snelheid afhankelijk van waar je woont en hoe ver je van de aansluiting zit en of je VDSL kan krijgen of nog ADSL (ja er zijn nog plaatsen dat ze dit aanbieden aan de prijzen van VDSL).

Ik spreek over de Fiber oplossing - glasvezel dus. Daar heb je geen snelheid afhankelijk van de aansluiting. Ik heb nu stabiel down snelheid van 180 Mbps. Dus als je in een glazvezelgebied van Proximus woont, heb je voor datavolume toch een betere deal dan bij Telenet.
Antwoord
#15
Rakutten tv start met een 20 tal tv zenders in hun pakket en zal op Samsung tv's worden gezet, in mei is belgie aan de beurt met dit aanbod.
er is ook een TV Plus aanbod met 7 premium zenders in Nederland.
er zijn enkele FTA zenders zoals: Africanews, Bloomberg TV, Bloomberg Quicktake en Euronews.

De nieuwe kanalen zal bereikbaar zijn op de TV Plus service op Samsung Smart TV toestellen vanaf 2016 in de UK, Spanje, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, en op Samsung Smart TV toestellen vanaf 2017 in de rest van alle landen.

Rakuten is bereikbaar in 27 miljoen huizen over heel Europa.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)