De prijs van alle Nederlandse film streaming opties
#1
Videoland 9e
Netflix 8e
Amazon 5e
Hulu VPN
HBO 15e
Film1 8e
NLZiet 8e
Crunchyroll 5e
RTL XL 9e
NLziet 8e

Elk dik zo'n 10 euro. Totaal 75+ euro.

wie gaat dit allemaal betalen dan Huh Huh
Antwoord
#2
(02-05-2019, 15:59)natte schreef: bij nlziet heb je alles hee master en gewoon videoland erbij is maar 17 euro rtlx zitt trouwens in videoland abo

maar maak eens de rekening, je betaald meer dan een kabel abbo voor digitale tv alleen, je mag nog play more bijnemen bv, je betaald nog de helft meer.

en je zegt zelf, 17 euro, daar heb je al een digitaal abbo kost voor ongeveer.....
Antwoord
#3
Hoe geraken jullie aan een hulu abonnement? Met een buitenlandse paypal lukt dat toch niet? OK de gratis programma's kan je met een goede VPN wel bekijken, maar een betalend abonnement lijkt mij toch niet mogelijk.
Antwoord
#4
maar of dat allemaal zo legaal gebeurt is een andere vraag, smart tv is toch zo leuk, die controleert niet of je in een ander land bent, die controleert enkel op hoe je uw tv hebt ingesteld van land.
zo omzeilen ze veel rechten, beetje dubbel Wink
hoe is het mogelijk dat een belg een abbo neemt dat enkel in belgie beschikbaar is,
een Hollander moet ook niet proberen om naar VRT.NU te kijken of een andere Vlaamse app met zenders, net zoals een Vlaming geen NPO zenders kan kijken op de app zonder omwegen.
zo zie je dat er iets niet juist is hé Wink
Antwoord
#5
(04-05-2019, 21:22)master-magic schreef: maar of dat allemaal zo legaal gebeurt is een andere vraag, smart tv is toch zo leuk, die controleert niet of je in een ander land bent, die controleert enkel op hoe je uw tv hebt ingesteld van land.
zo omzeilen ze veel rechten, beetje dubbel Wink
hoe is het mogelijk dat een belg een abbo neemt dat enkel in belgie beschikbaar is,
een Hollander moet ook niet proberen om naar VRT.NU te kijken of een andere Vlaamse app met zenders, net zoals een Vlaming geen NPO zenders kan kijken op de app zonder omwegen.
zo zie je dat er iets niet juist is hé Wink

Als je vanuit u zetel een streaming aanbieder wil hebben gaat dat toch alleen via u IP internet adres, wat heeft dit met een smart tv te maken? Ik heb nog gaan smart TV maar ik heb gegrepen dat bij u allereerste aanmelding je moet aangeven waar je woont maar dit is toch om de nodige informatie in de nodige taal weer te geven. Als ik morgen mijn smartTV op de VS zet kan ik geen VS Prime Video nemen?
Antwoord
#6
(26-11-2019, 03:12)Frimout1969 schreef:
(04-05-2019, 21:22)master-magic schreef: maar of dat allemaal zo legaal gebeurt is een andere vraag, smart tv is toch zo leuk, die controleert niet of je in een ander land bent, die controleert enkel op hoe je uw tv hebt ingesteld van land.
zo omzeilen ze veel rechten, beetje dubbel Wink
hoe is het mogelijk dat een belg een abbo neemt dat enkel in belgie beschikbaar is,
een Hollander moet ook niet proberen om naar VRT.NU te kijken of een andere Vlaamse app met zenders, net zoals een Vlaming geen NPO zenders kan kijken op de app zonder omwegen.
zo zie je dat er iets niet juist is hé Wink

Als je vanuit u zetel een streaming aanbieder wil hebben gaat dat toch alleen via u IP internet adres, wat heeft dit met een smart tv te maken? Ik heb nog gaan smart TV maar ik heb gegrepen dat bij u allereerste aanmelding je moet aangeven waar je woont maar dit is toch om de nodige informatie in de nodige taal weer te geven. Als ik morgen mijn smartTV op de VS zet kan ik geen VS Prime Video nemen?

neen, je kan misschien wel de apps dan krijgen maar via uw ip adres zal dit geblokkeerd zijn om die Amerikaanse app te gebruiken,
en troost je, ik heb ook nog geen smart tv, vind daar het nut niet echt van in, en die software is snel niet meer te updaten na enkele jaren, en als je pech hebt na enkele maanden al.
samsung is daar koploper in dat ze na 2 jaar al geen update's meer maken voor de tv die je dan hebt staan.
ok, het is wel handig dat je eens kan kijken op youtube of Netflix via je tv of iets opzoeken snel, maar is toch wat onhandig met die afstandsbediening soms.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)