CI+ van telenet zal de 4K zenders niet ondersteunen
#1
Via de klantendienst is bevestigd dat via de CI+ module van telenet de toekomstige 4K zenders niet zullen kunnen bekeken worden enkel via de nieuwe telenet box....
Antwoord
#2
Ik zou niet weten waarom die klanten dat niet zouden willen.
Niet iedereen wil zo'n box aan elke TV hangen.
Antwoord
#3
idd, een klant met een 4K tv en CI+ module wilt ook willen genieten van de 4K zenders met al of niet een abonnement op bv Sporting daarvoor.
kan dan even goed zeggen, ik wil geen nieuwe tv omdat al die apps er opzitten en veel niet legaal zijn.....
Antwoord
#4
(20-06-2019, 07:32)natte schreef:
(19-06-2019, 21:27)boulder schreef: Ik zou niet weten waarom die klanten dat niet zouden willen.
Niet iedereen wil zo'n box aan elke TV hangen.
juist daarom dat interesseert hen dan ook niet
Natte die weet wat al die klanten willen, en in hun naam spreekt?
Laat maar.
Van een beetje keuzevrijheid is nog nooit een consument dood gegaan.
Antwoord
#5
een klant die een 4K tv heeft en een CI+ module van telenet en weet dat er een 4K zender of meerdere op de kabel is die willen normaal gezien daar ook van genieten, waarom hebben die anders die 4K tv gekocht, niet voor de show maar voor zo zenders te bekijken dat door hun provider waar ze bij zijn aangesloten willen hebben.
Antwoord
#6
(20-06-2019, 16:55)natte schreef:
(20-06-2019, 07:38)boulder schreef:
(20-06-2019, 07:32)natte schreef:
(19-06-2019, 21:27)boulder schreef: Ik zou niet weten waarom die klanten dat niet zouden willen.
Niet iedereen wil zo'n box aan elke TV hangen.
juist daarom dat interesseert hen dan ook niet
Natte die weet wat al die klanten willen, en in hun naam spreekt?
Laat maar.
Van een beetje keuzevrijheid is nog nooit een consument dood gegaan.

dat ze ons content van brussel geven das al een goed begin

Wees eens redelijk, waar ga je de ruimte halen???
In Brussel hebben ze nog veel SD zenders welke in Vlaanderen in HD is.
Beetje serieus blijven en eens nadenken....
Antwoord
#7
(20-06-2019, 10:14)master-magic schreef: een klant die een 4K tv heeft en een CI+ module van telenet en weet dat er een 4K zender of meerdere op de kabel is die willen normaal gezien daar ook van genieten, waarom hebben die anders die 4K tv gekocht, niet voor de show maar voor zo zenders te bekijken dat door hun provider waar ze bij zijn aangesloten willen hebben.

Ik begrijp wat je hier schrijft .
Maar ik begrijp ook dat je waarschijnlijk in de toekomst voor die 4 k zenders moet betalen en daar zit het hem juist. Iemand met een ci + module heeft daar meestal geen betaal pakket op , omdat het dan even duur is als voor iemand met de box die enorm veel meer kan doen dan met die eentonige ci module. Zelfs in de inhoud van een zenders ondersteunen ze zelfs niet . ( en dat na zoveel jaren ci+ al ) eigenlijk schandalig.
Antwoord
#8
(20-06-2019, 10:14)master-magic schreef: een klant die een 4K tv heeft en een CI+ module van telenet en weet dat er een 4K zender of meerdere op de kabel is die willen normaal gezien daar ook van genieten, waarom hebben die anders die 4K tv gekocht, niet voor de show maar voor zo zenders te bekijken dat door hun provider waar ze bij zijn aangesloten willen hebben.
Mettertijd kun je er ook van op aan dat ooit VTM HD vervangen wordt door VTM 4K, en elke Vlaamse zender.
Als dat dan niet te zien is met een CI+ module is dat toch wel een gemis.
Antwoord
#9
(21-06-2019, 00:17)boulder schreef:
(20-06-2019, 10:14)master-magic schreef: een klant die een 4K tv heeft en een CI+ module van telenet en weet dat er een 4K zender of meerdere op de kabel is die willen normaal gezien daar ook van genieten, waarom hebben die anders die 4K tv gekocht, niet voor de show maar voor zo zenders te bekijken dat door hun provider waar ze bij zijn aangesloten willen hebben.
Mettertijd kun je er ook van op aan dat ooit VTM HD vervangen wordt door VTM 4K, en elke Vlaamse zender.
Als dat dan niet te zien is met een CI+ module is dat toch wel een gemis.

tegen dan zullen ze er wel een aanpassing voor doen of een nieuwe CI+ module uitbrengen, als die zenders nog via DVB-C gaan blijven en niet via IPTV zullen komen...
Antwoord
#10
(20-06-2019, 22:59)chukky2 schreef: Ik begrijp wat je hier schrijft .

Maar ik begrijp ook dat je waarschijnlijk in de toekomst voor die 4 k zenders moet betalen en daar zit het hem juist. Iemand met een ci + module heeft daar meestal geen betaal pakket op , omdat het dan even duur is als voor iemand met de box die enorm veel meer kan doen dan met die eentonige ci module. Zelfs in de inhoud van een zenders ondersteunen ze zelfs niet . ( en dat na zoveel jaren ci+ al ) eigenlijk schandalig.

Ik snap niet wat je hier zegt.

Je kunt toch Play More en dergelijke ook op CI+ krijgen?
En dat van dat betalen klopt alleen in het begin.
Herinner u de start van HD, je kreeg toen in een extra pakket een handjevol HD zenders.
Echter, na een tijdje begonnen er steeds meer gewone zenders in HD te worden omgezet, je kreeg VTM HD, één HD, enz.
Dat zijn gewoon zenders van het basispakket.
Voor 4K tov. HD mag je ook een dergelijke evolutie verwachten: in het begin premium, en later gewoon voor bijna alles.
Als je die alleen op de 4K decoder doorlaat, betekent dat dat je mettertijd iedereen naar die decoder dwingt.

En wat ondersteunen ze juist niet?

De inhoud van zenders, ik snap niet wat je daarmee bedoelt.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)