OUT-tv verplaatst naar een nieuwe locatie
#1
Op mijn digicorder krijg ik op OUT-tv te melding dat hij zal verplaatsen naar een andere kanaal vanaf 2 juli. De kwaliteit van deze zender is al jaren erbarmelijk slecht in SD. Hopelijk gaan ze hem meer bitrate geven en HD.
@Master-Magic: heb jij hier al een zicht op? Kan je dat op 1 of andere manier testen?
Antwoord
#2
(24-06-2019, 22:25)Jelleuh schreef: Op mijn digicorder krijg ik op OUT-tv te melding dat hij zal verplaatsen naar een andere kanaal vanaf 2 juli. De kwaliteit van deze zender is al jaren erbarmelijk slecht in SD. Hopelijk gaan ze hem meer bitrate geven en HD.
@Master-Magic: heb jij hier al een zicht op? Kan je dat op 1 of andere manier testen?

die is al verplaatst normaal gezien nog geen maand geleden, dan gaan ze die nogmaals verplaatsen  Confused  Confused  Confused

ps: ik zie wel dat er een aantal verplaatsingen aan de gang zijn van zenders en nieuwe zendernamen bijkomen in het frans met muziek op de achtergrond,
zelf Arte Belgique/France5 dat als nieuwe erbij staat, maar kan zijn om ons op een dwaalspoor te brengen is.
we zullen het snel merken de komende dagen.
De namen die er bijgekomen zijn van de dubbele zenders zijn deze die analoog zitten zie ik net,
Zouden ze de analoge zenders afbouwen, zou echt een verrassing zijn.
Ofwel een aantal zenders van Brussel die we vinden op de kabel digitaal maar dan is het merkwaardig dat veel van die zenders dezelfde naam hebben analoog bij mij.
Antwoord
#3
Out tv verhuist van kanaal 360 naar kanaal 52 vanaf 02-07-2019. Deze zender zal in basispakket komen denk ik.
Antwoord
#4
(25-06-2019, 22:05)Dreekes schreef: Out tv verhuist van kanaal 360 naar kanaal 52 vanaf 02-07-2019. Deze zender zal in basispakket komen denk ik.

oh alleen een verhuis van de zendernummer, zie ook veel zendernamen maar die kunnen van Brussel zijn ook en die analoge zendernamen, zullen het wel zien binnen enkele dagen.
Antwoord
#5
(25-06-2019, 22:34)master-magic schreef:
(25-06-2019, 22:05)Dreekes schreef: Out tv verhuist van kanaal 360 naar kanaal 52 vanaf 02-07-2019. Deze zender zal in basispakket komen denk ik.

oh alleen een verhuis van de zendernummer, zie ook veel zendernamen maar die kunnen van Brussel zijn ook en die analoge zendernamen, zullen het wel zien binnen enkele dagen.

Zie ook in de digitale  lijst vtmkids/National G. staan . Raar ....
Antwoord
#6
(26-06-2019, 22:42)chukky2 schreef:
(25-06-2019, 22:34)master-magic schreef:
(25-06-2019, 22:05)Dreekes schreef: Out tv verhuist van kanaal 360 naar kanaal 52 vanaf 02-07-2019. Deze zender zal in basispakket komen denk ik.

oh alleen een verhuis van de zendernummer, zie ook veel zendernamen maar die kunnen van Brussel zijn ook en die analoge zendernamen, zullen het wel zien binnen enkele dagen.

Zie ook in de digitale  lijst vtmkids/National G. staan . Raar ....

dat zijn er van de analoge kabel die zendernamen, had dit hier ook al gemeld, er is zelf een infokanaal zoals op de analoge kabel word genoemd,
denk dat er zijn uit Brussel want staat zelf een Arte Belgique/France5 tussen dat op kabel zit in Brussel.
kan zijn dat de analoge in Brussel uitgezet worden en enkel digitaal er door komt door die namen te zien.
we zullen het wel snel merken en horen.
Antwoord
#7
en idd de zender out tv is vanaf vandaag in het basis aanbod beland op kanaal 52 voor Vlaanderen.
Antwoord
#8
(02-07-2019, 13:26)master-magic schreef: en idd de zender out tv is vanaf vandaag in het basis aanbod beland op kanaal 52 voor Vlaanderen.

Zo gaan ze stilletjes allemaal in 1 pakket komen denk ik op,termijn
Antwoord
#9
(02-07-2019, 22:02)chukky2 schreef:
(02-07-2019, 13:26)master-magic schreef: en idd de zender out tv is vanaf vandaag in het basis aanbod beland op kanaal 52 voor Vlaanderen.

Zo gaan ze stilletjes allemaal in 1 pakket komen denk ik op,termijn

ja als er blijven zenders wegvallen dan gaan ze die andere in basis steken die hen minder geld kosten zodat play more en play op den duur er uit gaat, als Discovery's te duur worden zie ik ze ook nog verdwijnen.
Antwoord
#10
(02-07-2019, 22:06)master-magic schreef:
(02-07-2019, 22:02)chukky2 schreef:
(02-07-2019, 13:26)master-magic schreef: en idd de zender out tv is vanaf vandaag in het basis aanbod beland op kanaal 52 voor Vlaanderen.

Zo gaan ze stilletjes allemaal in 1 pakket komen denk ik op,termijn

ja als er blijven zenders wegvallen dan gaan ze die andere in basis steken die hen minder geld kosten zodat play more en play op den duur er uit gaat, als Discovery's te duur worden zie ik ze ook nog verdwijnen.

Liberty Global en Discovery Inc. zijn beiden eigenaar van All3media, een productiefirma. Het zou mij dus verwonderen dat die zenders zouden verdwijnen. Er is ook in 2016 een "langdurige" partnership aangekondigd door beide firma's. Het kan altijd, maar het lijkt me voorlopig niet die richting uit te gaan. Ik vermoed wel dat we meer en meer on demand gaan krijgen in de plaats van liniaire zenders.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)