Canal+ kiest voor ADB 4K Satelliet ontvanger
#1
Het Canal+ concern kiest voor een ADB ontvanger dat 4K aankan en zal hiermee misschien ook in belgie en Nederland deze aanbieden voor het satelliet aanbod in hun toekomstige landen die ze erbij krijgen met de overname van M7.
Antwoord
#2
(12-09-2019, 13:28)master-magic schreef: Het Canal+ concern kiest voor een ADB ontvanger dat 4K aankan en zal hiermee misschien ook in belgie en Nederland deze aanbieden voor het satelliet aanbod in hun toekomstige landen die ze erbij krijgen met de overname van M7.
Voor zij die nu lid zijn van M7, hopelijk moeten jullie geen nieuwe module of ontvanger kopen...
Antwoord
#3
(12-09-2019, 21:57)boulder schreef:
(12-09-2019, 13:28)master-magic schreef: Het Canal+ concern kiest voor een ADB ontvanger dat 4K aankan en zal hiermee misschien ook in belgie en Nederland deze aanbieden voor het satelliet aanbod in hun toekomstige landen die ze erbij krijgen met de overname van M7.
Voor zij die nu lid zijn van M7, hopelijk moeten jullie geen nieuwe module of ontvanger kopen...

als de smartcard verdwijnt bij M7 stop ik met hen ook, als ik een CI module moet gebruiken van hen heb je problemen en hun ontvanger zelf wil ik ook al niet.
en voor de zenders dat je maar hebt bij Tv Vlaanderen dat gecodeerd is, is het niet echt zo de moeite.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)