TV box
#1
Hi,

Mijn TVbox wijzigt steeds de lijst van opnames. Ik wil alles gesorteerd "oudste eerst" en zodra ik de lijst opnieuw open staat alles weer nieuwste eerst.
Wat kan ik hieraan doen?

Jan
Jan
Antwoord
#2
(28-09-2019, 18:29)jr212 schreef: Hi,

Mijn TVbox wijzigt steeds de lijst van opnames. Ik wil alles gesorteerd "oudste eerst" en zodra ik de lijst opnieuw open staat alles weer nieuwste eerst.
Wat kan ik hieraan doen?

Jan

niet veel dat is een volgorde dat de telenet box heeft,
die neemt altijd dezelfde volgorde,
of je zou een kunnen proberen met een ander profiel aan te maken en te kijken of je het daarin kan aanpassen (maar vrees ervoor) maar je kan maar proberen, baad het niet dan schaad het niet.
Antwoord
#3
ik ga hem aanschaffen einde november denk ik.het is te hopen dat er dan minder bugs inzitten.
Antwoord
#4
(28-09-2019, 22:33)ulrik schreef: ik ga hem aanschaffen einde november denk ik.het is te hopen dat er dan minder bugs inzitten.

om de 2 a 3 maanden komen er update's op de telenet box, er zullen denk ik nog enkele maanden bugs in blijven zitten,
hem net hetzelfde maken als de vorige digicorders is niet zo simpel dan lijkt doordat ze totaal van een ander bedrijf zijn en anders werken.
de telenet box werkt bijna volledig via internet (opvragingen, EPG, opnames, updates, enz) enkel de zenders zijn voorlopig nog via de DVB-C kabel tuner.
Antwoord
#5
(28-09-2019, 18:57)master-magic schreef:
(28-09-2019, 18:29)jr212 schreef: Hi,

Mijn TVbox wijzigt steeds de lijst van opnames. Ik wil alles gesorteerd "oudste eerst" en zodra ik de lijst opnieuw open staat alles weer nieuwste eerst.
Wat kan ik hieraan doen?

Jan

niet veel dat is een volgorde dat de telenet box heeft,
die neemt altijd dezelfde volgorde,
of je zou een kunnen proberen met een ander profiel aan te maken en te kijken of je het daarin kan aanpassen (maar vrees ervoor) maar je kan maar proberen, baad het niet dan schaad het niet.


Bedankt voor het antwoord.
Het probleem is op alle profielen dus een nieuw zal niet helpen Sad

Dan even bellen en nog eens klacht indienen bij telenet

Jan
Jan
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)