opname thuis
#1
Al jaren neem ik thuis op,sinds enige tijd merk ik dat ook de middag aflevering wordt opgenomen. Nu kan ik dit niet apart uitschakelen, het is alles of niets,middag editie skippen dan gaat automatisch de avond opname er ook uit. Kan dat verholpen worden ?
grtjs eddy
Antwoord
#2
Heeft mogelijks met de nieuwe epg aanbieder te maken bij Telenet dat geen middag meer vermeld in de epg en dan alle afleveringen laat opnemen omdat ze als thuis zijn vernoemd.
Best melden aan Telenet zelf, er zijn nog heel veel fouten en problemen met die epg dat nu ook op de digicorders wordt gebruikt.
Maar op de Telenet box komt dit meer voor.
Antwoord
#3
Inderdaad, veel kinderziektes met die nieuwe EPG aanbieder.
Een tijdje geleden was het zo dat de omschrijvingen bij de EPG voor TV met een kaartje afgebroken werden.
Ik heb het nu al een tijdje niet meer gezien, kan zijn dat dat opgelost is.
Wat vaak ook ontbreekt is gewoon of iets onderdeel uitmaakt van een (docu)reeks, of een individueel programma is.
Bij de VRT zelf (VRT Max) is de EPG ook veel minder duidelijk dan vroeger, opnieuw zelfde probleem: is dit een docureeks of een programma dat uit één aflevering bestaat?

Bijv. EPG op VRT Max over "Agent Hamilton" staat :

VRT Max schreef:Sporen van informatie leiden naar de milieuorganisatie Green Army. Hamilton infiltreert en ontdekt een groot complot.

Enkel als je op "Herbekijk" klikt, zie je dat het om een serie gaat, en kun je beginnen uitzoeken om het hoeveelste seizoen en de hoeveelste aflevering.
Ik krijg de indruk dat nu de VRT volop inzet op streaming, ze graag hebben dat je denkt dat het om iets eenmaligs gaat, de boel opneemt en dan ziet dat het een serie is, waardoor je dan de rest op VRTMax gaat bekijken.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)