ARD en ZDF terug v.a. 14 Maart 2014
#1
ARD en ZDF terug in het basis aanbod van belgacom.Je ziet direct wat één man voor invloed kan uitbrengen Smile
Antwoord
#2
Is nu ook voor de eerste maal dat belgacom telenet voorbij steekt met het aantal duitse zenders in België.Afwachten wat de zet van telenet hier tegen over zal zijn.En dit allemaal in het basis pakket.
Antwoord
#3
Ze staan er nog niet bij hé natte eerst midden maart.Maar ik verwacht al direct tegenzet van telenet.Die zien niet graag een ander beter doen,moesten ook al niets hebben wou belgacom samen met telenet in een voetbal contract stappen.Doen liever alles op hun eigen.
Antwoord
#4
(28-02-2014, 22:06)Dimira schreef: Ze staan er nog niet bij hé natte eerst midden maart.Maar ik verwacht al direct tegenzet van telenet.Die zien niet graag een ander beter doen,moesten ook al niets hebben wou belgacom samen met telenet in een voetbal contract stappen.Doen liever alles op hun eigen.

is vanaf 14 Maart Wink
Antwoord
#5
Ik zeg het bij belgacom kan tegen die tijd nog veel gebeuren.Ik volg nu toch geen duitse zenders ze hadden maar vroeger even veel moeten betalen als telenet dan had heel die heisa hier niet geweest.
Antwoord
#6
Misschien kan Telenet ProSieben en Sat1 en WDR terugbrengen als tegenzet Big Grin
Antwoord
#7
(01-03-2014, 16:47)Dreekes schreef: Misschien kan Telenet ProSieben en Sat1 en WDR terugbrengen als tegenzet Big Grin

Dat zou jij wel willen hé,nu ook niet teveel ineens.WDR staat er bij ons ook niet bij en zie ik er niet direct bij komen of het moet eerst bij telenet komen.
Antwoord
#8
Vanaf vandaag kan je dan eindelijk terug naar je lang verwachte zenders ARD en ZDF op belgacom kijken.
Antwoord
#9
Nu niet meer maar vanmorgen wel.Maar ik heb bij belgacom ook al gezegd dat Duren een mooie stad is.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)