Telenet gaat Indi opgeven
#21
Ja en waarom denk je dat ze dat aanbod nu doen?gewoon om van dat gezever en dat paparasse werk vanaf te zijn.
Antwoord
#22
Ondertussen heb ik toch maar lekker een HD Digibox voor 1 Euro in huis. Trouwens ik kijk op mijn tweede TV nog steeds via INDI. Verder zoek ik naar een oplossing om de INDI nog te kunnen gebruiken als recorder door tussen plaatsing van ????? iemand een idee?
Antwoord
#23
Er zijn hier precies mensen bij met 2 aliassen.Maar dat heb je natuurlijk als je regelmatig alle berichten van dit forum leest.
Antwoord
#24
als ze stoppen met de zenders van indi door te geven zal je niet zoveel meer hebben aan zenders op die indi bak,enkel die dat nog open staan op de kabel vrees ik.
Antwoord
#25
(02-12-2012, 10:43)natte schreef:
(30-11-2012, 22:31)Eburoon schreef: Ondertussen heb ik toch maar lekker een HD Digibox voor 1 Euro in huis. Trouwens ik kijk op mijn tweede TV nog steeds via INDI. Verder zoek ik naar een oplossing om de INDI nog te kunnen gebruiken als recorder door tussen plaatsing van ????? iemand een idee?

gemakkelijk. indi aansluiten op je avi1 van tvke. en jeneemt alles opShy
Ik neem aan dat je enkel kan opnemen waar je naar kijkt. Maar hoe / welk kanaal moet ik dan kiezen / instellen op de INDI?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)