Warner Bros en Universal komen met uhd-blu-rayfilms met hdr10+ en Dolby Vision
#3
(26-11-2019, 03:40)Frimout1969 schreef: Dat UHD blu-ray is aan normale prijzen wordt verkocht. Denk dat in België al bitter weinig blu-ray's worden verkocht, dat ze nu nog met duudere HD blu-ray's afkomen waarin nog eens een gewone blu-ray inzit waarmee ik überhaupt niets ben als ik een alleen HD blu-ray wil kopen stel ik mij toch serieuze vragen wie die marktanalyse heeft opgesteld.
Dan heb ik het nog niet over die oplichter bol.com die gewoon schandalig duur is met haar prijzen, ik hoop dat Amazon zo snel mogelijk ook op amazon.nl blu-ray en UH blu-ray gaat verkopen die zijn al een pak goedkoper met hun prijzen op amazon.de!
Weet iemand hoever ze bij amazon zitten om een eigen Belgische site op te starten, kan niet begrijpen dat de grootste online handelaar die site amazon.be dat in handen is van een autoverzekeraar niet kan overkopen om eindelijk is fatsoenlijke site te starten in België. Voor hun content op Prime Video wordt men in België altijd doorverwezen naar primevideo.com terwijl het content veel overzichtelijk op amazon.nl terug te vinden is, zelf met gepaste parameters.

wat bol.com duur, je kan nu al enkele weken 4K films kopen, 2 voor 20 euro van Disney bv.
vind dat toch niet duur als je eens in de Fnac bv loopt wat ze voor diezelfde films vragen op blu ray, je betaald dan direct per stuk al 2 a 4 euro meer, heb vorige week nog gekeken naar de films die ik wou, op dvd stonden die duurder dan die dat ik op blu ray wou kopen op bol.com.
je moet gewoon soms goed kijken waneer ze een actie doen of die film die je wilt er net tussen zit.
je kan soms schone slagen doen op bol.com maar ja moet het controleren.
heb net eens gekeken op amazon.de voor de tekenfilm dumbo, die staat even veel daar op die site dan dat ik hem kan kopen op bol.com met die actie bv.
je moet gewoon goed zoeken soms.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Warner Bros en Universal komen met uhd-blu-rayfilms met hdr10+ en Dolby Vision - door master-magic - 26-11-2019, 17:21



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)