Serie Siren op Play more en andere???
#3
België toch is echt een apenland. Seizoen 1 wordt dan op Q2 uitgezonden in stereo, ik bel naar Telenet die zeggen tegen mij seizoen 1 zal dan wel erop komen als seizoen 3 erbij komt. Dacht al dat klopt niet want seizoen staat daar bij Playmore bij "nieuw" dus seizoen 2 staat daar net op dan zou seizoen 1 er toch ook meteen moeten opstaan en even nagezien bij alle series met meerdere seizoenen zitten alle seizoenen erop. Dit wil ook zeggen dat bij Telenet totaal niet gecommuniceerd wordt om dat tenminste door te geven dat men de rechten niet meer heeft. Zou in elke ander bedrijf toch anders zijn.

Iemand die kan zeggen of VTM go in dolby digital 5.1 is, zal wel hoogstwaarschijnlijk niet. Dat heb ik nu nog niet meegemaakt dat seizoen 2 op Playmore pas erop staat, mooi in 5.1, zouden de rechten nu bij VTM zijn en die zenden seizoen 1 uit, onbegrijpelijk!
Antwoord


Berichten in dit topic
Serie Siren op Play more en andere??? - door Frimout1969 - 05-08-2019, 23:19
RE: Serie Siren op Play more en andere??? - door Frimout1969 - 12-08-2019, 16:58
RE: Serie Siren op Play more en andere??? - door Frimout1969 - 29-09-2019, 21:49
RE: Serie Siren op Play more en andere??? - door Frimout1969 - 30-09-2019, 13:39



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)