Nieuwe supportpagina vanaf 12 maart bij Telenet
#1
Gisteren, maandag 12 maart, lanceerde Telenet de nieuwe supportwebsite!

Waarom doen we dit?

We willen de digitale ervaring van onze klanten optimaliseren. Een stap in dat grotere traject is de verbetering van de supportpagina's.

We deden een klantenbevraging en daarin gaven onze klanten aan dat ze door het digitale bos de bomen niet meer zagen wegens de vele FAQ-kaartjes.

Daar brengen we nu verandering in. De startpagina van Klantenservice ziet er dan ook helemaal anders uit. De kaartjes op de startpagina verdwenen. We veranderen ook van technologie, daardoor krijgt de lay-out van onze FAQ's ook meteen een update.

Wat is er nog anders?

Ben je als klant aangemeld? Dan verwelkomen we je met een persoonlijke begroeting.

We zorgen dat klanten informatie sneller en beter kunnen terugvinden door een navigatie toe te voegen.
Die navigatie verschilt van onze Telenet Business-klanten.

Als je als klant een hoofdcategorie aanklikt (bv. mobiel en vast), zie je meteen de subcategorieën staan.
Daaruit kan je dan opnieuw een keuze maken.
Gekozen (bv. in het buitenland)? Dan zie je meteen een pagina met de belangrijkste FAQ-kaartjes die bij het onderwerp of topic horen.

Op deze 'topical' pagina tonen we alleen de belangrijkste FAQ's. Zoek je iets anders?
Dan gebruik je de zoekbalk onderaan de pagina of op de startpagina.

Wil je als klant iets aanpassen via Mijn Telenet? Dat kan handig en snel via de sectie 'Zelf beheren' op elke topical pagina.
Een klik op het juiste kaartje en klaar!

Zakelijke klant? Op de startpagina kan je snel switchen naar de SOHO-Klantenservice!

Op de startpagina hebben we 4 overzichtspagina's gemaakt, daar vind je snel alle info die over het onderwerp bestaan:

Verhuizen of verbouwen Je gezin verandert Naar het buitenland Voordelen als klant

Vanaf nu vind je op elke topical pagina ook een verwijzing naar De Netweters.
Zo vinden hopelijk nog meer klanten de weg naar onze fantastische community, waar jullie elke dag elkaar helpen en ondersteunen.

Je ziet ze soms vliegen...
... onze nieuwe zwevende kaartjes of 'floating components'. Zo hebben we er verschillende:

Ben je niet aangemeld? Dan zie je een zwevend kaartje dat je vraagt om aan te melden. Ben je wel aangemeld? Dan tonen we je relevante info over geplande werken, netwerkproblemen in je buurt, je verbruik of je betaalstatus.

Ten slotte

Nog niet alle FAQ's zullen op 12 maart al in een nieuw jasje steken. Dat komt omdat we niet alle FAQ's in één keer kunnen overzetten.

Dit wordt in de loop van de volgende weken (gefaseerd) afgerond.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice-/
Antwoord


Berichten in dit topic
Nieuwe supportpagina vanaf 12 maart bij Telenet - door master-magic - 13-03-2023, 15:00



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)