Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cd en TVV decoders nog altijd op wintertijd
#1
Op 26 maart schakelde Nederland en Belgie over naar de zomertijd. Dat leverde ook dit jaar weer problemen op voor een aantal providers die de tijdsinstellingen op hun decoders niet tijdig wisten aan te passen.
Maar de interactieve decoders M7-101 en MP-201 die M7 Group gebruikt voor Canaldigitaal/TVV klanten staan sinds 26 maart nog altijd op de wintertijd. Op 7 april deed het bedrijf een mededeling: "Door een storing kan het voorkomen dat de tijd op je satellietontvanger met geïntegreerde smartcard niet goed staat. Het probleem is bekend en zal naar verwachting in de week van 10 tot 16 april worden opgelost. Onze excuses voor het ongemak.". Op vrijdag was aldus meldingen van gebruikers het probleem nog niet opgelost.
Antwoord
#2
Ze zitten nog in hun winterslaap en ze merken niet dat hun klanten weglopen
Antwoord
#3
Ze zijn rapper met hun prijzen verhogen dan met hun gebruikers te ondersteunen.
Antwoord
#4
Inderdaad boulder en nog rapper met zenders doen verdwijnen maar dat is bij telenet ook
Antwoord
#5
(18-04-2017, 07:43)natte schreef: Inderdaad boulder en nog rapper met zenders doen verdwijnen maar dat is bij telenet ook

Bij telenet ben je soms sneller geholpen dan bij M7 groep,je moet daar eens naar bellen,velen weten niet waar ze over praten en info geven aan de klanten is meestal ook vaak te laat.
Antwoord
#6
ik doe altijd via webcare daar zitten wel specialisten
Antwoord