Fox news verdwijnt bij Sky UK
#1
Doordat de overeenkomst niet vernieuwd word zal de zender Fox News verdwijnen bij Sky UK, of deze bij de andere Sky aanbieders ook gaat verdwijnen (Italie en Duitsland) is nog niet geweten.
zie hieronder het engelse bericht Wink

Citaat:The US-centric news channel is said to be pulling insufficient audiences to make it commercially viable. In June Barb data shows Fox News to have an audience of just 0.01 per cent.

Sky has been the only outlet for the channel in the UK. Distribution ceased on Tuesday afternoon.

Previously Sky has supplied local inserts and advertising into the channel for the UK market, but in recent years Fox Extra has filled the windows.

The conduct of senior figures at Fox News has been highlighted during the proposed merger between Sky and 21st Century Fox, but the merger is not thought to be a factor in the removal of the channel.

Former Fox news anchor Bill O’Reilly and the network’s chief executive Roger Ailes both left the company in the wake of allegations of sexual and racial harassment, which they denied.

Fox News founder Ailes died in May this year.
Antwoord
#2
(31-08-2017, 19:49)natte schreef: misschien terug freesat

nee ze gaan van de satelliet in de uk Wink
Antwoord
#3
Fox News weet amper kijkers te trekken, ondanks de vele aandacht die het kanaal krijgt vanwege de Amerikaanse president Trump. De metingen bij het Britse Sky Digital zijn zo slecht dat verspreiding op de Britse Eilanden niet langer te verantwoorden valt. Per direct is de stekker uit de distributie getrokken. Fox News wordt nog wel verspreid bij het Spaanse Movistar+
Antwoord
#4
(02-09-2017, 17:00)natte schreef: dan zie ik het bij telenet zeker niet komen

daar verdwijnt binnenkort misschien weer een zender als je het nieuws leest van wat erbij M7 gaat gebeuren Wink
Antwoord
#5
(02-09-2017, 18:06)master-magic schreef:
(02-09-2017, 17:00)natte schreef: dan zie ik het bij telenet zeker niet komen

daar verdwijnt binnenkort misschien weer een zender als je het nieuws leest van wat erbij M7 gaat gebeuren Wink

MTV Rocks : is eigenlijk geen gemis voor mij. Zal vanaf 1 oktober zijn.
Antwoord
#6
(03-09-2017, 10:20)Dreekes schreef:
(02-09-2017, 18:06)master-magic schreef:
(02-09-2017, 17:00)natte schreef: dan zie ik het bij telenet zeker niet komen

daar verdwijnt binnenkort misschien weer een zender als je het nieuws leest van wat erbij M7 gaat gebeuren Wink

MTV Rocks : is eigenlijk geen gemis voor mij. Zal vanaf 1 oktober zijn.
zo komt er dan plaats vrij voor Eclips 24/24 Wink
Antwoord
#7
(03-09-2017, 18:04)natte schreef:
(02-09-2017, 18:06)master-magic schreef:
(02-09-2017, 17:00)natte schreef: dan zie ik het bij telenet zeker niet komen

daar verdwijnt binnenkort misschien weer een zender als je het nieuws leest van wat erbij M7 gaat gebeuren Wink
leg eens uit master

Staat op het forum Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)