Welke serie heb je onlangs gezien??????
#31
(25-12-2015, 13:55)tontol36 schreef: Om geen enkele aflevering over de slaan van de verschillende series op de verschillende zenders neem ik die series op.Nu heb ik al enkele malen ondervonden dat op bbc first er regelmatig geluids storingen voorkomen wat wel vervelend is, een soort hakkelen, nog iemand zoiets ondervonden?

Ik heb ook ondervonden dat het geluid niet volledig in orde is.
Aangezien ik weinig naar BBC First kijk omdat er voor mij weinig interessante programma's zijn zal ik ook niet druk om maken.
Antwoord
#32
(25-12-2015, 15:34)natte schreef:
(25-12-2015, 13:55)tontol36 schreef: Om geen enkele aflevering over de slaan van de verschillende series op de verschillende zenders neem ik die series op.Nu heb ik al enkele malen ondervonden dat op bbc first er regelmatig geluids storingen voorkomen wat wel vervelend is, een soort hakkelen, nog iemand zoiets ondervonden?

tontol je hebt ook optie om serie in eenmaal op te nemen misschien lukt dan succes

het is niet iedere keer, neem nou vanmiddag naar de opname van gisteravond gekeken en halverwege begon het geluid te hakkelen.Vervolgens ben ik naar de gids met terugkijk tv gegaan en de latere aflevering gekeken, zonder probleem.Ik vind dat raar.
Het betrof aflev. 5 van odyssey.
Antwoord
#33
(25-12-2015, 16:03)tontol36 schreef:
(25-12-2015, 15:34)natte schreef:
(25-12-2015, 13:55)tontol36 schreef: Om geen enkele aflevering over de slaan van de verschillende series op de verschillende zenders neem ik die series op.Nu heb ik al enkele malen ondervonden dat op bbc first er regelmatig geluids storingen voorkomen wat wel vervelend is, een soort hakkelen, nog iemand zoiets ondervonden?

tontol je hebt ook optie om serie in eenmaal op te nemen misschien lukt dan succes

het is niet iedere keer, neem nou vanmiddag naar de opname van gisteravond gekeken en halverwege begon het geluid te hakkelen.Vervolgens ben ik naar de gids met terugkijk tv gegaan en de latere aflevering gekeken, zonder probleem.Ik vind dat raar.
Het betrof aflev. 5 van odyssey.

denk dat een encoder probleem is bij het overzetten op de cloud bij telenet zelf.
Antwoord
#34
Zaterdagavond op canvas elke week een dubbelaflevering van occupied, een noorse serie, ook niet slecht als je van dat genre houd natuurlijk.
Antwoord
#35
Zojuist de laatste aflevering van The Team gezien, ik weet niet of er een 2de seizoen zal komen.
Antwoord
#36
(03-01-2016, 13:54)natte schreef: welke genre was het horror?

Ik denk dat je dat onder thriller kan katalogeren.
De strijd om groene energie of niet, maw geld !
Antwoord
#37
De reden dat MAX die serie niet meer uitzendt is waarschijnlijk te wijden aan besparingen die aan de NPO wordt opgelegd of niet genoeg kijkers of allebei.
Antwoord
#38
(16-01-2016, 23:03)natte schreef: inderdaad maar gelukkig voor ons nog op bbc one hd ook op telenet

Die serie loopt toch ook op bbc first?
Antwoord
#39
(17-01-2016, 12:30)natte schreef: Ook al seizoen 5? Zeer goed gevonden tonton. Dikke pluim voor je.d at is nog beter natuurlijk.

Wel dat weet ik niet juist, ik volg die serie namelijk niet.
Antwoord
#40
Ben momenteel aan het kijken naar de serie : de elfde van de elfde op één en ik moet zeggen dat het een goede serie is ! De moeite waard met de aankomende carnavalperiode! Er spelen veel bekende Vlaamse acteurs in mee.
Ik heb gisteren ook de eerste aflevering van Coppers van vtm bekeken. Dit valt ook goed mee. Ik ga zeker verder kijken naar deze politieserie.
IK heb ook nog Flikken Rotterdam afleveringen te bekijken van NPO1. Misschien ga ik daar vanavond eens naar kijken. Tongue
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)