mobistar wordt orange en gaat kabeltv uitzenden
#11
(06-10-2014, 21:26)murdock schreef:
(15-09-2014, 12:43)Dimira schreef: Nu nog voetbal bij mobistar.Kan misschien een mooie vervanger voor belgacom worden.Te veel verfransing daar.Misschien bij mobistar beter?

laat die stomme voetbal maar daar pfffff

Wat,wil jij dan murdock.
Antwoord
#12
ik kijk enkel films,serie's, soaps enzzz, ik hou niet van voetbal nooit geweest. formule 1 kijk ik af en toe, ik ben niet zo een sport freak.
Antwoord
#13
Ja,ik zie dat ook graag.maar daarbij natuurlijk wel graag voetbal en sommige sporten.
Antwoord
#14
er moet voor elk wat zijn nietwaar dimira, maar zou wel leuk dat we een andere provider zouden kunnen kiezen op de kabel die goedkoper is en de zelfde snelheid aanbied
Antwoord
#15
(07-10-2014, 19:55)murdock schreef: er moet voor elk wat zijn nietwaar dimira, maar zou wel leuk dat we een andere provider zouden kunnen kiezen op de kabel die goedkoper is en de zelfde snelheid aanbied

Ja,dat begrijp ik.Daarom zou je eens bij mij moeten komen zien.En dan kan je misschien vergelijken.
Antwoord
#16
(08-10-2014, 09:17)Dimira schreef:
(07-10-2014, 19:55)murdock schreef: er moet voor elk wat zijn nietwaar dimira, maar zou wel leuk dat we een andere provider zouden kunnen kiezen op de kabel die goedkoper is en de zelfde snelheid aanbied

Ja,dat begrijp ik.Daarom zou je eens bij mij moeten komen zien.En dan kan je misschien vergelijken.

dat is een zeer goed idee, we zullen er eens werk van maken.
Antwoord
#17
(08-10-2014, 18:25)murdock schreef:
(08-10-2014, 09:17)Dimira schreef:
(07-10-2014, 19:55)murdock schreef: er moet voor elk wat zijn nietwaar dimira, maar zou wel leuk dat we een andere provider zouden kunnen kiezen op de kabel die goedkoper is en de zelfde snelheid aanbied

Ja,dat begrijp ik.Daarom zou je eens bij mij moeten komen zien.En dan kan je misschien vergelijken.

dat is een zeer goed idee, we zullen er eens werk van maken.

Alle sport zou voor mijn part via betaal tv moeten gaan en de gewone zenders sportvrij houden.
Net als de kranten die zouden sportvrij moeten zijn en wil je sport koop de extra sportkatern erbij.
Gedaan met dat meebetalen voor al die marginale zever....
Antwoord
#18
(11-10-2014, 16:58)adizal32 schreef:
(08-10-2014, 18:25)murdock schreef:
(08-10-2014, 09:17)Dimira schreef:
(07-10-2014, 19:55)murdock schreef: er moet voor elk wat zijn nietwaar dimira, maar zou wel leuk dat we een andere provider zouden kunnen kiezen op de kabel die goedkoper is en de zelfde snelheid aanbied

Ja,dat begrijp ik.Daarom zou je eens bij mij moeten komen zien.En dan kan je misschien vergelijken.

dat is een zeer goed idee, we zullen er eens werk van maken.

Alle sport zou voor mijn part via betaal tv moeten gaan en de gewone zenders sportvrij houden.
Net als de kranten die zouden sportvrij moeten zijn en wil je sport koop de extra sportkatern erbij.
Gedaan met dat meebetalen voor al die marginale zever....

adizal; hou je nu in godsnaam eens bezig over mobistar. master heeft het nog geen enkele berichten hiervoor gezegd,of kan jij niet lezen.
Antwoord
#19
Uitstel voor digitaal tv-aanbod Mobistar

De lancering van een eigen digitaal televisieaanbod via de kabel loopt voor Mobistar niet van een leien dakje. Het bedrijf herhaalde maandag, bij de publicatie van zijn derdekwartaalresultaten, dat het tegen het einde van dit jaar zijn eerste gebruikers zal hebben, maar de commerciële lancering zou pas voor 2015 zijn. Het bedrijf wijst hiervoor naar de regulatoren, aan wie gevraagd is om de groothandelstarieven - op basis waarvan Mobistar zijn prijzen moet bepalen - te herzien.
Mobistar had tot begin vorig jaar wel digitale televisie via satelliet in zijn aanbod, maar die dienst werd een flop. Het bedrijf heeft nu een nieuwe kans gekregen dankzij de vrijmaking van de kabel, die de kabelbedrijven in België verplicht hun netwerk tegen betaling open te stellen voor concurrentie. Mobistar wilde voor het einde van het jaar een aanbod van digitale televisie en breedbandinternet lanceren, maar dat wordt moeilijk.

Aanleiding is onduidelijkheid over de groothandelstarieven. "We herhalen ons verzoek aan de regulatoren om de groothandelstarieven algemeen te herzien, om er bijvoorbeeld voor te zorgen dat de kost van functies die niet verkrijgbaar zijn in het groothandelsaanbod, logischerwijze ook allemaal worden uitgesloten van de groothandelstarieven", staat in het persbericht. Er wordt verwezen naar promoties, decoders, tweede tv-scherm, enzovoort.

Volgens Mobistar wijzigt dit niets aan de vroegere communicatie van het bedrijf. "Wijzelf zijn klaar, technisch en inzake content. Voor het einde van het jaar zullen we onze eerste gebruikers verwelkomen", zei men in de conference call. "Maar de regulator heeft ook een verantwoordelijkheid." Maar voor inkomsten uit het kabelaanbod is het dus wachten tot volgend jaar.

In het persbericht zegt Mobistar te streven "naar een progressieve en gefaseerde marktintrede vanaf eind 2014 en in de loop van 2015". Daarbij wordt ook gewezen op de verschillen tussen het noorden en het zuiden van land. Telenet controleert de kabel in Vlaanderen, terwijl Voo actief is in Wallonië.
Antwoord
#20
Wel spijtig dat het lang blijft duren want ik las deze week nog in test aankoop over mensen die bij kleinere aanbieders gaan zoals snow en bili.Dus ben ik eens bij bili gaan zien.Enkel in mijn straat al niet te krijgen.allemaal franstalige zenders,maar wel spot goedkoop.Enkel voor Brussel en Walonië.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)