Mobistar TV breid netwerk verder uit
#11
Als ze nog maar amper te verkrijgen zijn in vlaanderen zal je nog geen nieuws vinden of ervaringen.
Antwoord
#12
(03-04-2016, 20:43)natte schreef:
(03-04-2016, 19:52)master-magic schreef: Als ze nog maar amper te verkrijgen zijn in vlaanderen zal je nog geen nieuws vinden of ervaringen.

Oei oei bijt mijne n3us niet 1af

Ik eet geen neuzen,alleen de snoepjes neuzekes van gent Tongue
Antwoord
#13
Een gsm kaart besteld via mobistar site en eens aanvraag gedaan voor digitale tv en telenet,en er kwam op dat het beschikbaar is bij mij (waarschijnlijk door die netwerf aanpassingen) maar dat het enkel voor mobistar gsm klanten zijn.
Dus eens proberen als ik mn kaart heb van gsm om het aan te vragen of het al kan.
Zou voor mij 50% goedkoper worden
Antwoord
#14
(20-04-2016, 00:30)master-magic schreef: Een gsm kaart besteld via mobistar site en eens aanvraag gedaan voor digitale tv en telenet,en er kwam op dat het beschikbaar is bij mij (waarschijnlijk door die netwerf aanpassingen) maar dat het enkel voor mobistar gsm klanten zijn.
Dus eens proberen als ik mn kaart heb van gsm om het aan te vragen of het al kan.
Zou voor mij 50% goedkoper worden

Het moet wel een GSM abonnement zijn, herlaadkaarten tellen niet.
Antwoord
#15
(20-04-2016, 08:45)apestaart12 schreef:
(20-04-2016, 00:30)master-magic schreef: Een gsm kaart besteld via mobistar site en eens aanvraag gedaan voor digitale tv en telenet,en er kwam op dat het beschikbaar is bij mij (waarschijnlijk door die netwerf aanpassingen) maar dat het enkel voor mobistar gsm klanten zijn.
Dus eens proberen als ik mn kaart heb van gsm om het aan te vragen of het al kan.
Zou voor mij 50% goedkoper worden

Het moet wel een GSM abonnement zijn, herlaadkaarten tellen niet.

stond toch in hun nieuwsbrief dat je minimum dolfijn moet hebben en laat die herlaadkaarten nu ook die namen hebben,
ik zie wel tegen vrijdag Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)