Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ci plus protected
Zijn er programma's bij vrt,canva's en vtm die ci plus protected zijn en dus niet kunnen gezien worden bij een tv met een gewoon ci slot?
Antwoord
Een adres boulder en mastermacig succes
Dank forum Mastermagic. Dank content Telenet en Canal digitaal Heart
Antwoord
(12-06-2016, 19:59)Louisveertien schreef: Zijn er programma's bij vrt,canva's en vtm die ci plus protected zijn en dus niet kunnen gezien worden bij een tv met een gewoon ci slot?

voorlopig is de CI+ optie nog niet actief,
VRT programma's zijn vrij te bekijken,ook zonder CI module.
VTM kan dit met de tijd activeren en zo programma's tegenhouden om op te nemen of iets in die aard.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
(12-06-2016, 19:59)Louisveertien schreef: Zijn er programma's bij vrt,canva's en vtm die ci plus protected zijn en dus niet kunnen gezien worden bij een tv met een gewoon ci slot?
VRT programma's zijn totaal niet beschermd, zelfs geen CI slot nodig om ze te kunnen opnemen en bekijken.
Voor de rest heb je een CI+ module nodig, maar volgens mij werkt die niet in een gewoon CI slot!
Antwoord
Goede info boulder
Antwoord
is info die algemeen geweten is Wink
ik zei het zelfde met andere woorden.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
(14-06-2016, 10:24)master-magic schreef: is info die algemeen geweten is Wink

inderdaad het komt ophetzelfde neer
Antwoord
(14-06-2016, 10:24)master-magic schreef: is info die algemeen geweten is Wink
Neen, master.
Er stond bij jou niet bij dat je voor VTM een CI+ module nodig had, de oorspronkelijke poster vroeg immers of het met een CI slot kon.
Dit kan dus niet, ook al worden de geavanceerde beperkingen van CI+ nog niet gebruikt (beperken van houdbaarheid van opnames, beletten dat iets opgenomen wordt, ...), de controle of het om een CI+ gecertifieerd toestel gaat is wel al actief.
Antwoord