Beter bereik Digitenne in oosten Nederland
#1
Het ontvangstbereik van Digitenne is in de regio Nijmegen en Arnhem verbeterd door de recente ingebruikname van een nieuwe zendmast.

VolkerWessels Telecom heeft enkele maanden geleden een nieuwe 96 meter hoge zendmast geplaatst in Nijmegen die voor diensten van KPN bestemd is. Naast Sky Radio is ook Digitenne nu via de nieuwe mast te ontvangen en de hoogte hiervan zorgt voor een goed bereik. In de regio kunnen met goede buiten - en tevens richtantennes ook Duitse 'Digitenne' kanalen worden ontvangen, maar dan moet men wel rekening houden met de DVB-T2 HEVC techniek en tevens deels codering.
Antwoord
#2
(13-06-2017, 07:25)natte schreef: haha zal opmerking master gebruiken wat is dit voor ons? hhaaa lol Big Grin

Mits goeie antenne te ontvangen in belgie,ik heb dit ook Wink
Antwoord
#3
(13-06-2017, 17:46)natte schreef:
(13-06-2017, 12:05)master-magic schreef:
(13-06-2017, 07:25)natte schreef: haha zal opmerking master gebruiken wat is dit voor ons? hhaaa lol Big Grin

Mits goeie antenne te ontvangen in belgie,ik heb dit ook Wink
mar jij ligt daarwel echt goed hee. hieer dikke boelen zululand

Zit wel ver er van af he
De franse dvb-t ontvang ik ook,120km van de zendmast,
Heeft allemaal te zien met welke antenne en versterker en goeie kabels je gebruikt.
Antwoord
#4
(14-06-2017, 07:37)natte schreef:
(13-06-2017, 18:12)master-magic schreef:
(13-06-2017, 17:46)natte schreef:
(13-06-2017, 12:05)master-magic schreef:
(13-06-2017, 07:25)natte schreef: haha zal opmerking master gebruiken wat is dit voor ons? hhaaa lol Big Grin

Mits goeie antenne te ontvangen in belgie,ik heb dit ook Wink
mar jij ligt daarwel echt goed hee. hieer dikke boelen zululand

Zit wel ver er van af he
De franse dvb-t ontvang ik ook,120km van de zendmast,
Heeft allemaal te zien met welke antenne en versterker en goeie kabels je gebruikt.
ik heb dit ooit geprobeerd hier voor nederlandse en duitse zenders. maar project was mislukt. welke gebruik jij hiervoor? kan je eventueel fotos en alles oplijsten aub beste master

Staat op ander forum van de radio de gebruikte antenne en versterker Wink
Kabel dat ik gebruik is telenet kabel van de gamma,is wat duur maar goeie kabel.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)