Tv Vlaanderen start binnenkort met DVB-T2
#6
(09-11-2017, 20:04)master-magic schreef:
(09-11-2017, 19:51)chukky2 schreef:
(09-11-2017, 17:44)master-magic schreef:
(09-11-2017, 17:28)natte schreef:
(09-11-2017, 17:27)master-magic schreef: 99 euro voor ontvanger van DVB-T2 met tv Vlaanderen en 39 euro voor de ci module, wat het pakket gaat kosten reppen ze nog niks.
binnenkort meer info, ga al eens scannen of ik iets tegen kom Wink

cd heeft dat ook he logisch

wel anders in Nederland dat Canal digitaal hun aanbod aanbied via een bestaande dienst van Scarlet, hier in belgie gaat tv Vlaanderen zelf hun aanbod aanbieden via DVB-T2.
na 4 jaar vind je zelf niks meer over het Nederlandse DVB-T avontuur in google, enkel berichten van 2013 toen ze pas starte.
ook een stille dood gegaan zeker Wink
ben benieuwd of Tv Vlaanderen met dit aanbod geen zelfde weg opgaat zoals telenet deed, na enkele maanden opdoeken wegens te weinig klanten.

Telenet deed dat toen om geen concurrentie te hebben . Eigenlijk was dat maar voor de schijn ! Dat is echt zo . Ze betaalde huur en deden er niets mee , ja even voor de schijn dus.......

veel klanten had dit niet hé
en de zendernamen zijn nog terug te vinden als je scant in west Vlaanderen op DVB-T2 zenders, en denk dat Tv Vlaanderen dit gewoon overneemt.
enkel benieuwd naar de prijs, zou niet meer mogen kosten dan hun basic Light abbo, het goedkoopste abbo bij hen omdat via dvb-T2 ze maar rond de 10 zenders aanbieden.

De vraag is of TVV die zenders in SD of in HD zullen aanbieden, indien dat eerste dan zou dat maar povertjes zijn en is die € 39/maand zijn geld niet waard.
Dan kan ik evengoed een abonnement aangaan bij Scarlet voor dezelfde prijs en dan heb ik nog tenminste internet + een aantal HD zenders.
Antwoord


Berichten in dit topic



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)