probleem
#1
Ik ben op zoek naar een passende oplossing om mijn satelliet verbinding aan te leggen.Het zit namelijk zo ik ben van plan tv-vlaanderen te nemen,maar de satelliet staat op het appartement hiernaast,dus heb ik al minstens een kabel van 40/50 meter nodig tot mijn ontvanger.En dan ligt hij ook nog eens door heel mijn appartement.Want eerlijk gezegd een andere oplossing zie ik niet echt.Weet soms iemand een idee,want ik zit dan ook nog eens met die brandladder hier het is te hopen dat zij dat risico willen nemen.
Antwoord
#2
Ja natte maar je zou eens moeten zien hoe ik woon.Dat is nu nieuwbouw.Dus die schotel staat nog van mij op het vorige appartement.Tv. staat vooraan in het appartement ernaast.Dus langs voor kan ik er niet door ik zou al langs achter moeten komen met die bedrading en dan moet die omgelegt worden eerst door slaapkamer langs wc en in gemaakte kast om uiteindelijk de living uit te komen.Ik denk dat het gamakkelijk 40/50 meter is.ik denk dat ik beter maar bij telenet blijf.
Antwoord
#3
Ik weet nu niet waar jij woont anders kon je eens komen zien.Mijn bedoeling was dus om die kabel lang mijn slaapkamer achteraan binnen te laten komen en dan zo langs de zijkant te laten weglopen ik kan dit moeilijk uitleggen als je het niet echt ziet.En dan zo tot van voor.Maar ik kan het moeilijk uitleggen als je het niet echt ziet.Zo zit de wc er nog eerst tussen en dan die ingemaakte kast waar mijn modem is ingebouwd en de bading van telenet en belgacom zit dus achter de muur.En dan heb ik nog een nadeel dat het dak van het appartement niet open mag(insstrucsies brandweer) dus die dat komt plaatsen zou al met de brandladder moeten gaan.Ik weet ook niet of die daar voor verzekerd zijn.Ik zal toch waarschijnlijk als het dan al mogelijk is een oferte moeten laten opmaken op hoeveel het me zou kosten.
Antwoord
#4
Zal nu toch niet meer voor dit jaar zijn denk ik omdat dat grapje me nogal veel gaat kosten denk ik.En ik zal toch eerst iemand moeten laten komen voor een bestek te laten nemen en die berijd is om op die brandladder te klauteren.Want dat kan nog zoeken worden.
Antwoord
#5
Ja, ik ga volgende week zaterdag al eens eerst horen bij megatronix en is horen wat zei vragen want ik denk dat ik meer dan 50 meter kabel zal nodig hebben.Het grootste probleem is op het dak graken.Ik heb het gelezen in een boekje van tv-vlaanderen dat dat zoals je hebt zei mooi lang die tegels word gelecht,Ik ga ook eens zoeken naar die jij daar zegd waar die zit het digst bij mij,als ik niet heel Bëlgië moet rondijden.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)