zenderwijzigingen september 2018
#1
Vanaf 5 september 2018 zal Dobbit TV FR toegevoegd worden aan het digitale basisaanbod in Brussel en Wallonië.
Zendernummer:
  • Brussel/Wallonië: 35
Vanaf 3 september 2018 lanceert mediagroep SBS een nieuwe radiozender: NRJ. De zender zal ook te beluisteren zijn via Telenet.
  • Zendernummer:
    • Vlaanderen: 943
    • Brussel / Wallonië: 943
Vanaf 31 augustus 2018 zal Nick Jr. FR toegevoegd worden aan Option FR. Nick Jr FR blijft in het digitale basisaanbod in Brussel.
  • Zendernummer:
    • Vlaanderen: 611
    • Brussel: 21
  • Entertainmentpakket: Option FR
Antwoord
#2
niks nieuwe tv zender Confused pffff
Antwoord
#3
na Nickelodeon FR dus Nick Jr FR, gewoon dezelfde zender zoals de Nederlandse maar de franse geluidsspoor er op Wink
Antwoord
#4
(27-08-2018, 20:41)Sven Buyle schreef: niks nieuwe tv zender Confused pffff

jawel we krijgen er een nieuwe radio zender erbij NRJ, die zend nu al uit via internet Wink
En Nick JR via option FR
Antwoord
#5
NRJ toch vlaams ??? woow ik dacht dat franse radio !

maar die optie frans nie hoeft voor mij  Big Grin

lieve vlaams optie  hihi
Antwoord
#6
(27-08-2018, 21:03)Sven Buyle schreef: NRJ toch vlaams ??? woow ik dacht dat franse radio !

maar die optie frans nie hoeft voor mij  Big Grin

lieve vlaams optie  hihi

is een radio zender van Telenet groep met Vier-Vijf-Zes Wink
Antwoord
#7
(28-08-2018, 16:39)natte schreef:
(27-08-2018, 20:41)Sven Buyle schreef: niks nieuwe tv zender Confused pffff

inderdaad wij weer niks

Jawel Nick jr fr via pakket France Wink
En wie gaat er naar de Franse dobbit versie kijken als je de Nederlandse hebt.
Is ook een zender die door een beperkt publiek bekeken word.
Veel missen we niet denk ik Wink
Antwoord
#8
(28-08-2018, 19:46)natte schreef: Wij willen filmzenders aub tcm action scyfi 13str er zijn er zoveel filmeurope filmbox film4 enzv

als de uitzendrechten niet in Vlaanderen beschikbaar zijn mogen die zenders niet erbij komen.
het is niet allemaal zo simpel zoals je denkt.
Antwoord
#9
(28-08-2018, 21:52)natte schreef: als ze dokken heel simpel

dat heeft niks met dokken te maken maar met uitzendrechten dat de zenders niet hebben voor Vlaanderen.
Antwoord
#10
(29-08-2018, 09:02)natte schreef: jawel als telenet aan zijn klanten denkt en deze uitzendrechten betaalt hebben we die maar de centen gaan naar de aandeelhouders ten koste van de klanten.

zijn de zenders die deze uitzendrechten moeten betalen, en dat doen ze niet, dus moet je klagen bij die zenders en niet bij telenet.
als de zender geen uitzendrechten voor Vlaanderen heeft dan kan telenet die onmogelijk toevoegen,
en een zender zal voor zo klein stukje van een land geen uitzendrechten kopen wat hen amper iets opbrengt,
zo zijn al veel zenders verdwenen omdat ze in belgie amper iets verdiende aan reclame inkomsten, Nederland is iets groter en brengt meer op, als die met een zender stoppen dat we in belgie ook hebben dan mag je denken dat die ook zal verdwijnen hier.
belgie is gewoon te klein voor die grote zenders die veel geld willen zien voor hun gemaakte kosten en in belgie gaan ze dit niet vinden spijtig genoeg.
dat je een Film4 bv via satelliet kan zien is goed meegenomen maar officieel kan en mag het niet, is doordat de uitzendbeam van de satelliet waar die op zitten tot aan ons land grenst dat we dit kunnen zien,
doordat die zenders ook in Ierland te ontvangen moeten zijn is die sterkte zo ver uitgebreid dat we die ook kunnen zien.
van zodra ze die meer kunnen richten op het vaste land van de uk zal het snel gedaan zijn wie niet dicht bij de kust woont bv.
een BBC bv zit ook op een sterkere plek op de satelliet dan de rest omdat die als signaal moeten dienen voor kabel en IPTV provider aanbieders zodat ze het kunnen aanbieden.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)