Ooit gemist: ook online te checken?
#1
Hey, op dit moment heb ik geen digibox/corder bij mij, enkel een CI+ module.
Vorig jaar had ik wel zaken opgenomen van Canvas en dergelijke op mijn ontvanger.
Nu merk ik soms dat ik ergens een aflevering ontbreek.
Zo ook aflevering 1 van "De Slapelozen" van Canvas.
Ik was juist eens benieuwd: zit dit in de catalogus van "Ooit Gemist"?
Is die catalogus ook ergens online te bekijken of moet dat via een digibox/corder?
Antwoord
#2
(13-10-2020, 22:52)boulder schreef: Hey, op dit moment heb ik geen digibox/corder bij mij, enkel een CI+ module.
Vorig jaar had ik wel zaken opgenomen van Canvas en dergelijke op mijn ontvanger.
Nu merk ik soms dat ik ergens een aflevering ontbreek.
Zo ook aflevering 1 van "De Slapelozen" van Canvas.
Ik was juist eens benieuwd: zit dit in de catalogus van "Ooit Gemist"?
Is die catalogus ook ergens online te bekijken of moet dat via een digibox/corder?

heb eens online gekeken en op VRT.nu is het al verwijderd, op yeloplay ook eens in zoeken geprobeerd en daar ook niet terug te vinden, denk dat het er niet meer in staat dan,
is al een jaar geleden uitgezonden zag ik, denk dat ze dit niet zolang bij houden Sad
als ik de inhoud las leek het mij ook interessant om eens te bekijken.
Antwoord
#3
(13-10-2020, 23:21)master-magic schreef: is al een jaar geleden uitgezonden zag ik, denk dat ze dit niet zolang bij houden Sad 
als ik de inhoud las leek het mij ook interessant om eens te bekijken.
OK, maar Ooit Gemist is toch nog iets anders dan yelo play en vrtnu, dacht ik?
Mocht het nog op vrtnu gestaan hebben, zou het geen probleem geweest zijn.
Afleveringen 2, 3 en 4 heb ik wel staan.
Van 'Geub' ontbreek ik ook een paar afleveringen, maar die hebben ze in de bibliotheek op DVD, dus dat is geen probleem.
Antwoord
#4
(14-10-2020, 01:05)boulder schreef:
(13-10-2020, 23:21)master-magic schreef: is al een jaar geleden uitgezonden zag ik, denk dat ze dit niet zolang bij houden Sad 
als ik de inhoud las leek het mij ook interessant om eens te bekijken.
OK, maar Ooit Gemist is toch nog iets anders dan yelo play en vrtnu, dacht ik?
Mocht het nog op vrtnu gestaan hebben, zou het geen probleem geweest zijn.
Afleveringen 2, 3 en 4 heb ik wel staan.
Van 'Geub' ontbreek ik ook een paar afleveringen, maar die hebben ze in de bibliotheek op DVD, dus dat is geen probleem.

als ik opzoek op ooit gemist vindt ik het volgende https://www.vrt.be/nl/aanbod/kijk-en-lui...it-gemist/
heb ook geen telenet box ter beschikking, kan het ook niet opzoeken.
meer of wat ik via internet vindt zal ik dus momenteel niet kunnen geven.
Antwoord
#5
Het hoeft ook niet master-magic te zijn die antwoordt.
Niemand met een Telenet box hier, die eventjes kan checken of dit in Ooit Gemist zit of niet?
Antwoord
#6
Ik heb het kunnen checken bij familie: zit er niet meer in.
Ik ben verschoten hoe weinig er eigenlijk op te vragen is, het zijn ook bijna allemaal fictiereeksen.
Antwoord
#7
(16-10-2020, 19:57)boulder schreef: Ik heb het kunnen checken bij familie: zit er niet meer in.
Ik ben verschoten hoe weinig er eigenlijk op te vragen is, het zijn ook bijna allemaal fictiereeksen.

idd, zijn sommige die na paar weken al verdwijnen, er is geen groot database met programma's heb ik soms de indruk,
denk dat VRT daar niet voor is, kost hen misschien teveel voor dit allemaal te bewaren,
men ziet dit bij telenet bv ook, servers met op aanvraag dingen is te beperkt.
en de kwaliteit is dan ook nog pover (Streamz is zo een voorbeeld).
Antwoord
#8
Ik denk dat het eerder te maken heeft, dat VRT vindt dat de providers teveel met de winsten gaan lopen.
Daarom steken ze minder in die ooit gemist reeksen, en zetten ze het dan liever gratis op Vrtnu.
Maar dat betekent voor mij dan dat die ooit gemist totaal geen zin heeft, waarom zou ik betalen als ik het toch gratis op vrtnu kan bekijken, en er staat daar overigens veel meer op.
Antwoord
#9
Ik heb het programma (behalve aflevering 1) ondertussen gezien.
Het bleek uiteindelijk geen groot gemis te zijn.
Ik dacht dat ze meer gingen slaapproblemen aankaarten, en er oplossingen op geven.
Het was echter meer een soort zelfhulpgroep voor mensen die moeite hebben om te slapen.
Antwoord
#10
(31-10-2020, 21:41)boulder schreef: Ik heb het programma (behalve aflevering 1) ondertussen gezien.
Het bleek uiteindelijk geen groot gemis te zijn.
Ik dacht dat ze meer gingen slaapproblemen aankaarten, en er oplossingen op geven.
Het was echter meer een soort zelfhulpgroep voor mensen die moeite hebben om te slapen.

ah ok, heb dan ook niet veel gemist, heb ook soms dat probleem slapen of in slaap geraken.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)