Series&Movies
#1
Vanaf 22 April word bij Belgacom Series & Movies gelanceerd.De tegenhanger van REX&RIO.Maar wel zonder extra zenders.Voor de prijs van 14,95€ dus vrij duur vind ik.Meer info misschien later.
Antwoord
#2
(21-04-2014, 11:33)natte schreef:
(20-04-2014, 19:39)Dimira schreef: Vanaf 22 April word bij Belgacom Series & Movies gelanceerd.De tegenhanger van REX&RIO.Maar wel zonder extra zenders.Voor de prijs van 14,95€ dus vrij duur vind ik.Meer info misschien later.

waar heb jij dat gelezen dimira weet van niets is dat cinefiel,mobi en film ala carte samen? met zenders?

Ik had die cinefeel pass,maar heb die terug weg gedaan omdat ik er trouwens nooit een film van gezien had.Ik had aan Eva gevraagd om die pass in te wisselen voor die mobi pass maar die bestaat ook al niet meer sinds januari geloof ik al vond ik deze veel beter en er stonden,vond ik dan veel meer films in voor te kiezen.Eerlijk gezegd vind ik als je per maand een 3/4 tal films ziet kan je evengoed een film huren als je zin hebt in de gewone filmbibliotheek.Daar zijn de films beter en heb je een ruimere keuze.Ik had deze week het bericht gelezen op het forum van belgacom dat die morgen actief word.Waar je het kan activeren weet ik ook nog niet dat zal morgen allemaal bekend worden.
Antwoord
#3
natte die pass staat daar nog niet bij ingevuld omdat deze maar vanaf morgen actief is.Doorom heb ik er ook bij geplaatst meer info misschien later.Dus als ik meer informatie heb,snap je.
Antwoord
#4
Er staan nog niet veel films in nu een 80 tal je kan er zoeken tussen a en z ook is er documentaire en muziek maar daar staat er maar één onder.Ik zie nu wel dat er dagelijks iets bijkomt.Ik zal aan Eva vragen of er geen genres kunnen aan toegevoegd worden waar men kan onder zoeken.Ook staat er dat men als klant kan beschikken over jaarlijks 400 films.Er is ook een extra kanaal 2 zelfs SD en HD ms genoemd en niet sm zoals de tital al laat vermoeden;Diet is een kleine versie van prime.Maar dan met één kanaal.Ook nog een zender bij gekomen die twee erotische films uitzend elke week.
Antwoord
#5
(21-04-2014, 17:45)natte schreef: heb op alle belgacomforums gekeken nergens info . dit is late grap van belgacomtv denk ik

Je weet het voor al de laatste roddels moet je bij dimira zijnBig Grin
Antwoord
#6
Maar ik denk dat belgacom toch nooit aan die hoeveelheid films geraakt die ze bij RIO aanbieden.Misschien bij REX want ik weet niet hoe dit zit bij die films of dit bij beiden evenveel was of niet.want bij belgacom spreekt men over400 films.
Antwoord
#7
waar volgens netto : de verschillen zitten, lees maar
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)